Mircea Andriescu, numit Head of International Sales la Cargus
Reading Time: 2 minuteCargus, una dintre cele mai importante companii din industria de curierat din România, anunță numirea lui Mircea Andriescu în poziția de Head of International Sales. Decizia face parte din strategia companiei de a-și extinde serviciile pe piețele internaționale și de a-și dezvolta portofoliul de clienți atât pentru inbound (importuri), cât și pentru outbound (exporturi).
În noul său rol, Mircea Andriescu coordonează eforturile de creștere ale companiei, cu accent pe consolidarea operațiunilor din Polonia și extinderea în alte țări din regiune, precum Cehia, Slovacia, Ungaria, Germania, Bulgaria și Grecia. Pentru 2024, Cargus țintește dublarea volumelor și a veniturilor generate de segmentul de comerț transfrontalier.
Cu o experiență profesională de peste 15 ani, dintre care 5 ani în Sales Management, Mircea Andriescu aduce în Cargus o expertiză solidă în vânzări internaționale, în industria de curierat. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Mircea a activat în cadrul DHL Express timp de aproape 8 ani.
„Suntem încântați să îl avem pe Mircea Andriescu în echipa noastră într-un moment atât de important pentru Cargus și cred că împreună putem să ne atingem obiectivele – extinderea serviciilor noastre de curierat către țările din regiune și susținerea antreprenorilor români să găsească noi piețe de desfacere. Pentru anul 2024, țintim diversificarea portofoliului de clienți, adăugând companii din IT&C, Beauty și Pharma, atât de tip B2C, cât și B2B, dar și extinderea serviciilor noastre de curierat pentru a acoperi toate etapele procesului logistic (first, middle și last mile).”, a declarat Oana Mandicescu, Chief Sales Officer..
“Mă bucur să fiu parte din acest proiect ambițios de extindere a companiei. România este o piață cu mult potențial pentru jucătorii internaționali de e-Commerce, vedem deja acest lucru prin prisma colaborării cu companii din Polonia. În egală măsură, avem șansa să contribuim la dezvoltarea mediului de business local, ajutând comercianții români să își exporte produsele pe piețele europene. Strategia noastră vizează dezvoltarea unei rețele regionale de livrare prin implementarea de facilități cross-dock în zone strategice și crearea de parteneriate cu operatori logistici locali, astfel încât să putem oferi clienților o experiență unică, integrată, la costuri optime.”, a adăugat Mircea Andriescu, Head of International Sales Cargus.
Polonia a fost prima țară în care Cargus și-a început operațiunile internaționale, în 2022, și a adăugat clienți importanți în portofoliu, cum ar fi Vinted, Bonprix și LPP. În luna septembrie, compania a relocat depozitul din Polonia într-un spațiu logistic mai mare și modern pentru a susține creșterea activității. De asemenea, pentru această piață, Cargus oferă atât servicii de curierat de tip inbound (importuri), cât și outbound (exporturi), ultima categorie fiind dedicată comercianților români care vor să își vândă produsele pe piețe externe.
Investiția Cargus în extinderea internațională este în directă legătură cu creșterea semnificativă a segmentului cross-border e-Commerce în Europa și cu angajamentul său de a oferi servicii de livrare de înaltă calitate clienților din regiune.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz