MarComm

Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards Berlin

Reading Time: 4 minute

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această toamnă. Agenția oferă servicii de comunicare integrată, însă are un know-how solid în zona de employer branding. În ultima lună, Minio a obținut 10 distincții importante: 9 premii, dintre care două trofee de aur, la Employer Branding Awards, cea mai mare competiție locală pe acest segment, și încă un premiu la Digital Communication Awards (Berlin), la categoria HR & Employer Branding.

Minio & Kaufland- TikTok Academy. Employer Branding în 2024: cu GenZ pentru GenZ

Premii câștigate: 

  • Gold Award: Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign
  • Bronze Award: Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign

 „Când am început acest proiect, nu știam exact cum va evolua sau care vor fi rezultatele. Astăzi, la aproape un an distanță, ne bucurăm de milioane de vizualizări la peste 100 de videouri și de un premiu Gold pentru Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign. Deși poate părea simplu să postezi pe TikTok, în spatele fiecărui video se află multă muncă – pe lângă filmare și editare, e vital să înțelegem ce e relevant pentru actualii și potențialii angajați. Așa că proiectul nostru include workshopuri periodice și sesiuni de documentare, tocmai pentru a crea un conținut reprezentativ pentru viața de zi cu zi la Kaufland. 

Tot conținutul este realizat de tineri din Gen Z (Makeri) folosind exclusiv telefoanele pentru filmare și editare – fără filmări profesionale. Această abordare fresh, de a dezvolta videouri scurte doar cu creatori tineri, este o parte esențială din succesul acestui proiect.

Suportul echipei Minio în acest proiect pentru strategie, creație și logistică este unul important, știm mereu că suntem pe mâini bune. Ce apreciem cel mai mult în lucrul cu Minio este sentimentul mereu prezent că le pasă, sunt implicați cu adevărat în proiecte, găsesc soluții la probleme și îi simțim aproape de noi, ca echipă, cât și de obiectivele noastre de business.” a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România și Moldova.

Minio & Kaufland- Colindar. Un gest Kaufland de mulțumire publică pentru angajații săi.

Premii câștigate: 

  • Bronze Award: Special Project

“În Kaufland, avem peste 17.500 de colegi, iar Colindar este modul nostru sincer de a le mulțumi pentru tot ce au realizat pe parcursul anului, dar și pentru efortul suplimentar pe care îl depun cu toții de Sărbători. Știm că este o perioadă extrem de intensă, plină de provocări, și, prin acest colind dedicat lor, împreună cu întreaga campanie care l-a înconjurat, ne-am dorit să le arătăm că îi vedem, îi prețuim și le recunoaștem munca. Mai mult decât atât, am vrut să deschidem o conversație autentică despre empatie – un subiect esențial care ar trebui să fie mai prezent în dialogurile noastre de zi cu zi. Pentru această campanie, echipa Minio a pus mult suflet și asta s-a simțit – în creație, în execuție și în în viteza de implementare.” a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România și Moldova.

Minio & BAT România- Global Graduate: Lead The Change.

Premii câștigate:

  • Silver Award – Best Use of Employee Generated Content in an EB Campaign
  • Bronze Award – Best Recruitment Campaign
  • Bronze Award – Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z

“Ne bucurăm tare mult deoarece, datorită colaborării noastre cu echipa Minio și a muncii de echipă, am fost premiați pentru prima dată la trei categorii în cadrul galei Employer Branding Awards 2024.

Pentru noi, programul Global Graduate reprezintă principalul focus în ceea ce privește inițiativele de recrutare. Acest program de Management Trainee pregătește tinerele talente pentru roluri de management în doar 18 luni. De-a lungul timpului, mulți dintre foștii participanți ai programului Global Graduate au rămas în companie și ocupă acum poziții de conducere.

Procesul nostru de recrutare este extrem de complex și riguros, deoarece dorim să atragem persoane care, deși nu au multă experiență în câmpul muncii, au demonstrat pe parcursul anilor de studenție sau la primul lor loc de muncă, capacitatea de inovație și abilitatea de a lua decizii și de a acționa. Din acest motiv, investim eforturi considerabile în această campanie pentru a ne asigura că identificăm talentele pe care le căutăm.

Suntem deosebit de bucuroși că aceste eforturi au fost recunoscute de cei 107 membri ai juriului, profesioniști în HR și Employer Branding. Vă mulțumim pentru colaborarea avută!

Suntem onorați să primim aceste premii împreună cu partenerii noștri de la Minio, împreună cu care am reușit să spunem povestea celui mai important proiect de management trainee, Global Graduates, în ultimii ani. Înțelegerea brief-ului, ideile propuse, colaborarea dintre noi, precum și evaluarea constantă a campaniei au făcut din acest proiect o poveste de succes, o promisiune pentru viitorul echipei de management BAT.” a declarat echipa BAT România și BAT GBS.

Minio & Coca-Cola HBC- Creators Squad. O campanie regională implementată în 26 de țări

Premii câștigate

  • Gold Award: Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z
  • Silver Award: Best Recruitment Campaign
  • Silver Award: Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign
  • Bronze Award @ Digital Communication Awards, Berlin: HR & Employer Branding

„Campania de promovare și recrutare pentru The International Leadership Trainee Program este una de amploare. Lucrăm îndeaproape cu echipa globală, deoarece sunt multe componente și foarte mulți stakeholderi implicați. Anul acesta, însă, am avut o componentă inedită – trainees din 8 țări au creat conținut cu telefonul, unii pentru prima dată, pentru a prezenta programul din interior, prin prisma propriilor lor experiențe. Conținutul lor a fost apoi amplificat în media și a avut un indicator foarte mare de engagement, reflectat în numărul record de aplicanți”, a declarat Ioana Mucenic, CEO Minio.

Minio este o agenție integrată de creație strategică. Pe lângă proiecte de calitate și cu impact de business, agenția are un focus aparte pe procesul de lucru, pentru ca acesta să fie cât mai simplu pentru clienți. Lansată în 2016 de Ioana Mucenic și Paul Cotor, agenția are acum o echipă de 25 de profesioniști și peste 50 de premii în competițiile locale și internaționale. Printre clienții săi se numără BAT România, Bunge, Coca-Cola HBC, Friesland Campina, Heineken România, Kaufland România, Reckitt Benckiser, UNICEF, Mondelez, Macromex și alte branduri iconice.

Romanita Oprea

Recent Posts

Studiu: mai mult de jumătate din adolescenții și tinerii din România vor să își schimbe aspectul fizic din cauza social media

Brandul Acnemy, ce contribuie la menținerea încrederii în sine în rândul adolescenților și tinerilor oferind produse inovatoare pentru tratarea acneei,…

2 minute ago

DRUID lansează o soluție de creare Agenți AI autonomi pentru companii

DRUID AI, companie specializată în inteligență virtuală conversațională, a lansat Conductor, un nou standard în coordonarea Agenților AI, fiind capabil…

11 minute ago

Studiu UAPR: Tinerii profesioniști au așteptări ridicate în ceea ce privește diversitatea, egalitatea și incluziunea la locul de muncă

Studiul Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), realizat cu D&D Research, a măsurat printr-un chestionar elemente de satisfacție, atitudinale…

38 de minute ago

InfluenceMe 2024: Capacitatea influencerilor de a impacta indicatorii de brand scade în majoritatea cazurilor

De doisprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează…

58 de minute ago

Adrian Stanciu: Meritocrație și dreptate

Dintre credințele pe care le-am ținut la mare preț cea mai mare parte a vieții mele, una pe care nu…

2 ore ago

Pago obține o finanțare de 2,3 milioane euro prin SeedBlink

Pago, serviciul de plăți care facilitează gestionarea facturilor și a serviciilor recurente pentru utilizatori, a reușit să strângă 2,3 milioane…

2 ore ago