Stiri

Mindspace anunță șapte noi locații în EMEA și SUA

Reading Time: 3 minute

Mindspace, operatorul global de spații de lucru flexibile de tip boutique, a încheiat contracte pentru șapte noi locații în EMEA și SUA, începând cu luna iulie a acestui an. Astfel, numărul spațiilor la nivel global trece de 40, în 20 de orașe și 7 țări.

Noile locații sunt în Miami, New York, Berlin, Düsseldorf, Varșovia și Israel, toate fiind programate pentru deschidere în 2023. Cu aceste noi locații, portofoliul internațional al Mindspace se extinde la peste 3,900 de birouri și la un spațiu de peste 26,000 metri pătrați. În luna august a acestui an, Mindspace a semnat un acord pentru prima locație din Miami a companiei, care oferă peste 400 de birouri pe o suprafață de aproximativ 2,780 metri pătrați, în The Gateway – clădire de birouri clasa A, localizată între Wynwood și centrul orașului Miami.

Expansiunea în Statele Unite a continuat în septembrie, cu o nouă locație de 3,474 metri pătrați în Brooklyn, New York – prima locație Mindspace din oraș. A cincea locație a companiei din Statele Unite, spațiul localizat în cartierul Williamsburg, este programat pentru deschidere în primăvara anului 2023 și va pune la dispoziția membrilor peste 400 de birouri.

În Germania, cea mai mare piață a Mindspace la nivel global, compania va converti un fost magazin universal din centrul Berlinului pentru cea de-a șasea locație din capitală. Mindspace Münzstraße se întinde pe cinci etaje și aproape 4,100 metri pătrați, oferind peste 700 de birouri. Conform unui raport creat de Colliers, Mindspace a anunțat mai multe locații noi în Berlin decât orice alt operator de spații flexibile de la începutul pandemiei de Covid.

De asemenea, în iulie, a fost anunțată și prima locație din Düsseldorf. Din februarie 2023, peste 4,080 metri pătrați și mai mult de 600 de birouri vor fi disponibile în importantul oraș german. Mindspace a încheiat contracte pentru patru noi locații în Germania numai de la începutul acestui an – astfel, numărul total de locații din țară se ridică la 12.

Operatorul de spații flexibile pregătește și cea de-a doua locație din Varșovia, Polonia – cu mai mult de 600 de birouri într-un spațiu de aproximativ 4,400 metri pătrați. Noua locație va fi deschisă în moderna clădire de birouri Skyliner, una dintre cele mai înalte șapte clădiri din țară, care utilizează numai surse de energie regenerabilă.

De asemenea, Mindspace a semnat acorduri și pentru două noi locații în Israel, una în Haifa, în nordul țării, și una într-o zonă suburbană din Tel Aviv. Acesta va fi cel de-al doilea spațiu într-o zonă suburbană al companiei, după deschiderea de anul trecut a Mindspace Yakum Greenwork.

Mindspace și spațiile flexibile sunt într-o continuă creștere
Dan Zakai, CEO & Co-Fondator Mindspace, spune:

„Piața globală de spații flexibile și-a revenit într-un ritm impresionant în ultimii doi ani și nu dă semne de încetinire, pe măsură ce tot mai mulți proprietari de afaceri și antreprenori descoperă beneficiile flexibilității. Deși operăm la nivel global, avem o înțelegere profundă a fiecăreia dintre cele șapte piețe unde suntem prezenți și cred că acesta este unul dintre factorii cheie în creșterea noastră. Suntem sensibili la nevoile, cultura și tendințele fiecărei locații și facem ajustări pentru a ne asigura că oferim o ofertă adaptată pieței locale. Mindspace oferă, de asemenea, o experiență premium, care este din ce în ce mai solicitată pe măsură ce tot mai mulți clienți caută oferte de calitate superioară.”

Sondajul Remote Work & Compensation Pulse a constatat că 63% dintre companiile cu o creștere rapidă folosesc un model de lucru hibrid, în timp ce 83% dintre angajați preferă să lucreze hibrid. Se estimează că piața globală de spații flexibile va depăși 199,12 miliarde dolari până în 2030, de la 37,54 miliarde dolari în 2020. Spațiile flexibile și programul hibrid merg mână în mână, iar Mindspace este liberul în ofertele de tip boutique care se dovedesc atât de populare în întreaga lume.

Cristi Dorombach

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

13 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago