Categories: LifestyleStiriTech

MINA Pop Up aduce „Lumea Subacvatică” la Iași

Reading Time: 3 minute

Spectacolul imersiv „Lumea Subacvatică” va fi adus în premieră la Iași pe 13 iunie, în cadrul MINA Pop Up, ediția itinerantă a muzeului imersiv al noilor arte, MINA.

Acest spectacol, prezentat de Kaufland România, este dedicat copiilor și își propune să ofere celor mici o călătorie fascinantă prin apele din țară, Delta Dunării și Marea Neagră, dar și în adâncurile Oceanului, unde pot descoperi comunitatea de animale și importanța apei ca sursă a vieții pe pământ. Expoziția se axează pe educație și sustenabilitate, ridicând problema păstrării unui mediu mai curat.

Spațiul MINA Pop Up este un cort de 450 mp, cu proiecții 360, organizat împreună cu Palas Campus Iași pe strada Iancu Bacalu, la 10 minute distanță de Palatul Culturii. MINA Pop Up va avea loc la Iași între 13 iunie și 28 iulie, perioadă în care vor fi prezentate mai multe spectacole imersive și instalații interactive.

„Lumea Subacvatică – O călătorie imersivă a apei” este o incursiune educațională în biodiversitatea apei, marcată de conștientizarea modului în care putem contribui la o lume mai curată și la protejarea speciilor. Această prezentare digitală va fi însoțită de un ghid audio care oferă copiilor oportunitatea de a învăța despre rezervația Deltei Dunării, speciile de plante și pești din Marea Neagră, dar și despre misterele Oceanului. Show-ul va fi disponibil până pe 28 iulie.

În aceeași perioadă, între 13 iunie și 28 iulie, vizitatorii MINA Pop Up Iași vor putea admira și expoziția „Constelatii Interioare”. Acest spectacol imersiv prezintă ilustrațiile lui Alex Nimurad (ilustrator, designer, art director și protagonist al celei de-a 23-a editie One Night Gallery), animate de studioul Noetic și acompaniate de coloana sonoră realizată de Ștefan Andrei Ștefanovici.

Expoziția cuprinde 21 de lucrări de artă ce reflectă pasiunea lui Nimurad pentru mitologie, arta clasică și design contemporan. Stilul său îmbină aceste influențe diverse cu elemente minimaliste, creând un limbaj vizual unic și dinamic.

În plus, în aceeași perioadă, vizitatorii vor avea ocazia să admire și renumita expoziție imersivă „Van Gogh”. Acest spectacol a fost deja apreciat de un public numeros la București și include peste 80 de opere create de Van Gogh, între care picturi, desene și schițe. Printre operele ce vor putea fi admirate se numără renumitele „Noapte înstelată”, „Autoportret”, „Lan de grâu cu corbi”, „Iriși” și „Mâncătorii de cartofi”, precum și lucrări din perioada de creație timpurie. Expoziția oferă o incursiune captivantă în universul artistic al lui Van Gogh, combinând proiecțiile spectaculoase cu o coloană sonoră impresionantă.

Biletele pentru spectacolele MINA și MINA Pop-Up sunt disponibile pentru achiziționare pe site-ul oficial al muzeului, la sectiunea bilete, iar pentru mai multe informații și detalii despre program, vă invităm să ne vizitați pe www.minamuseum.com/minapopup/.

Parteneri principali: George.BCR, Kaufland Romania.

Parteneri secundari: Daikin și Epson.

MINA Pop Up este găzduit de: Palas Campus Iași, Iulius Mall Cluj și Iulius Town Timișoara, centrele de shopping, office și entertainment dezvoltate de compania IULIUS în cele trei orașe.

Despre MINA

MINA este primul spațiu imersiv din România și cel mai mare centru de new media art din Europa de Sud Est. Muzeul combină arta și tehnologia într-un spațiu senzorial pentru toate vârstele și are ca scop creșterea consumului cultural și a calității producției culturale în România. Prin acest spațiu multifuncțional, dotat cu tehnologie de ultimă generație, extindem granițele colaborărilor multidisciplinare și internaționale care sprijină inovația și digitalizarea. MINA este un proiect conceput de OneNight Gallery și LePetit. Partenerii proiectului sunt George.BCR, Kaufland România, Epson România, NVIDIA și Schweppes.

În 2024, MINA a lansat MINA Pop Up, ediția itinerantă ce aduce arta digitală și noile tehnologii în trei mari orașe din România: Cluj-Napoca (19 aprilie – 2 iunie), Iași (10 iunie – 10 septembrie) și Timișoara (18 septembrie- 31 decembrie).

Romanita Oprea

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

6 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

6 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

7 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

7 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

7 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

7 ore ago