Good News

MINA Museum și Kaufland România susțin accesul la cultură în rândul comunităților vulnerabile

Reading Time: 2 minute

MINA, Muzeul de Artă Imersivă din România, oferă acces gratuit copiilor din medii defavorizate și persoanelor cu dizabilități, ca parte din componenta de CSR, pe care o dezvoltă în parteneriat cu Kaufland România.

Printre obiectivele muzeului se numără creșterea accesului la experiențe culturale și educaționale pentru toate categoriile de public, incluziunea socială și dezvoltarea de creații noi, la intersecția dintre artă și tehnologie.

Peste 1.800 de copii din medii defavorizate și peste 700 de persoane cu dizabilități au avut ocazia, până în prezent, să viziteze gratuit MINA, Museum of Immersive New Art.

În România, diferențele între comunitățile dezvoltate și cele sărace sunt foarte accentuate și contribuie la excluziunea socială a populației sărace. De aceea, MINA și Kaufland România susțin îmbunătățirea educației și reducerea inegalităților, facilitând accesul gratuit în muzeu, pentru învățarea  într-un mod atractiv pentru toți copiii.

La MINA, copiii au explorat diverse expoziții cu teme educative și artistice, prezentate de Kaufland România, precum show-ul imersiv „COSMOS – Descoperim tainele universului”, care le-a permis să învețe despre astronomie și știință într-un mod interactiv, cu imagini captivante din spațiu și prezența specială a cosmonautului român Dumitru Dorin Prunariu. De asemenea, show-ul„Lumea Subacvatică – O călătorie imersivă a apei” a educat copiii despre importanța apei și a ecosistemelor acvatice prin tehnologie imersivă. În cadrul MINA Kids, copiii au interacționat cu instalații inovatoare, cum ar fi „Hrănește dragonul magic”, realizată împreună cu Asociația Plan B & Academia Kinderland, care i-a învățat importanța  unei diete echilibrate. Sara, ghidul virtual MINA Kids inspirat din jocul Animaterra, a răspuns la întrebările copiilor într-un mod prietenos și accesibil, încurajând curiozitatea și învățarea continuă.

„Magia de la fiecare show imersiv MINA stârnește uimire și curiozitate pentru lumea din jur. Este o experiență unică pe care, încă de la deschiderea muzeului, am dorit să o facem accesibilă tuturor, indiferent de greutățile din viață. Și iată, peste 1.800 de copii vulnerabili și 700 de persoane cu dizabilități au descoperit până acum această magie. Sperăm la cât mai mulți în acest an așa că invităm ONG-urile să se alăture demersului nostru. Pentru noi, la Kaufland, implicarea face diferența”

Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
Ovidiu Neagoe

Recent Posts

DHL se pregătește pentru sezonul de vârf în livrări. Crește capacitatea de transport aerian

DHL Express, cel mai mare furnizor de servicii de curierat expres internațional, și-a crescut investițiile în capacitatea de transport și…

2 ore ago

SOFTMEDICA estimează o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro în 2024

SOFMEDICA Group sărbătorește trei decenii de inovație în domeniul sănătății. Fondat în 1994, Grupul este prezent în șase țări europene:…

2 ore ago

Anul 2024, cea mai mare perioadă fără clădiri noi de birouri în București

Activitatea de închiriere pe piața de birouri din București a înregistrat, în primul semestru din 2024, o cerere nouă în…

2 ore ago

Copșa Mică va avea un parc fotovoltaic de 23 MW

CIS Group anunță semnarea contractului de execuție lucrări pentru construirea unui parc fotovoltaic, la Copșa Mică. Investiția totală a proiectului…

3 ore ago

Mayumi Kanagawa din SUA a câștigat Concursul Internațional George Enescu 2024, Secțiunea Vioară

Mayumi Kanagawa din Statele Unite ale Americii a câștigat Concursul Internațional George Enescu 2024, Secțiunea Vioară, după o Finală în…

3 ore ago

Peste 90% dintre antreprenorii din România consideră că amnistia fiscală din acest an este nedreaptă

Peste 90% dintre antreprenorii din România consideră că amnistia fiscală din acest an este nedreaptă față de contribuabilii care și-au…

3 ore ago