Good News Stiri

MINA Museum și Kaufland România susțin accesul la cultură în rândul comunităților vulnerabile

7 aug. 2024 2 min

MINA Museum și Kaufland România susțin accesul la cultură în rândul comunităților vulnerabile

Reading Time: 2 minute

MINA, Muzeul de Artă Imersivă din România, oferă acces gratuit copiilor din medii defavorizate și persoanelor cu dizabilități, ca parte din componenta de CSR, pe care o dezvoltă în parteneriat cu Kaufland România.

Printre obiectivele muzeului se numără creșterea accesului la experiențe culturale și educaționale pentru toate categoriile de public, incluziunea socială și dezvoltarea de creații noi, la intersecția dintre artă și tehnologie.

Peste 1.800 de copii din medii defavorizate și peste 700 de persoane cu dizabilități au avut ocazia, până în prezent, să viziteze gratuit MINA, Museum of Immersive New Art.

În România, diferențele între comunitățile dezvoltate și cele sărace sunt foarte accentuate și contribuie la excluziunea socială a populației sărace. De aceea, MINA și Kaufland România susțin îmbunătățirea educației și reducerea inegalităților, facilitând accesul gratuit în muzeu, pentru învățarea  într-un mod atractiv pentru toți copiii.

La MINA, copiii au explorat diverse expoziții cu teme educative și artistice, prezentate de Kaufland România, precum show-ul imersiv „COSMOS – Descoperim tainele universului”, care le-a permis să învețe despre astronomie și știință într-un mod interactiv, cu imagini captivante din spațiu și prezența specială a cosmonautului român Dumitru Dorin Prunariu. De asemenea, show-ul„Lumea Subacvatică – O călătorie imersivă a apei” a educat copiii despre importanța apei și a ecosistemelor acvatice prin tehnologie imersivă. În cadrul MINA Kids, copiii au interacționat cu instalații inovatoare, cum ar fi „Hrănește dragonul magic”, realizată împreună cu Asociația Plan B & Academia Kinderland, care i-a învățat importanța  unei diete echilibrate. Sara, ghidul virtual MINA Kids inspirat din jocul Animaterra, a răspuns la întrebările copiilor într-un mod prietenos și accesibil, încurajând curiozitatea și învățarea continuă.

„Magia de la fiecare show imersiv MINA stârnește uimire și curiozitate pentru lumea din jur. Este o experiență unică pe care, încă de la deschiderea muzeului, am dorit să o facem accesibilă tuturor, indiferent de greutățile din viață. Și iată, peste 1.800 de copii vulnerabili și 700 de persoane cu dizabilități au descoperit până acum această magie. Sperăm la cât mai mulți în acest an așa că invităm ONG-urile să se alăture demersului nostru. Pentru noi, la Kaufland, implicarea face diferența”

Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
Array

Articole pe aceeași temă: