Categories: Marketing

Milka isi extinde portofoliul

Reading Time: 2 minute

<p>  </p> <p> Milka, cea mai puternica marca de ciocolata din Romania atat ca notorietate, cat si ca imagine, lanseaza pralinele Crispello. Lansarea Milka Crispello este sustinuta printr-o campanie de comunicare media integrata, iar la nivel de magazin prin executii de exceptie.</p> <p>  </p> <p> Kraft Foods Romania, parte a Mondel?z International lanseaza Crispello, o pralina cu o textura multipla in 3 straturi: crema de vanilie sau ciocolata, umplutura cremoasa, invelis crocant, totul acoperit cu cea mai fina ciocolata Milka.</p> <p> Cele doua sortimente de praline sunt ambalate individual pentru a putea fi impartite mai usor cu cei dragi.</p> <p> “Crispello a fost creat pentru a oferi consumatorilor in fiecare zi motive de bucurie, diferentiindu-se astfel de celelalte praline existente pe piata ce sunt, in general, destinate ocaziilor speciale (aniversari, evenimente). Prin aceasta lansare, dorim sa extindem categoria, oferind consumatorilor nostri o pralina deosebita pentru o zi obisnuita! ”, declara Anca Romila, Brand Manager Milka.</p> <p> Milka ramane in topul preferintelor consumatorilor, fapt demonstrat si de studiile realizate in ultimii doi ani. Milka este marca numarul 1 de ciocolata in Romania (cota de piata in volum si valoare). Milka este cunoscuta de catre 100% dintre consumatorii romani si a fost incercata de 76% dintre acestia in ultimul an. De asemenea, Milka ocupa locul 2 in topul celor mai puternice marci din Romania.</p> <p> Mondel?z International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este o forta globala in industria snack-urilor, cu un venit de $35 miliarde in 2012.  Creand momente delicioase de bucurie in 165 de tari, Mondel?z International este lider mondial in categoriile de: ciocolata, biscuiti, guma, bomboane, cafea si bauturi, cu marci de miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka, cafeaua Jacobs, biscuitii LU, Nabisco si Oreo, bauturile Tang si guma Trident.</p> <p>  </p> <p> Kraft Foods Romania este parte a Mondel?z International. Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania din anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.</p>

Team

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

3 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

11 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

17 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

18 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

18 ore ago