Mihai Țițirig este noul Group Creative Director al VMLY&R
Reading Time: 2 minuteVMLY&R România anunță numirea lui Mihai Țițirig în funcția de Group Creative Director în departamentul de creație coordonat de Bogdan Teodorescu și Alex Petrescu, Creative Directors.
Cu peste 10 ani de experiență în advertising, Mihai Țițirig a trecut de la Junior la Senior Copywriter în agenții precum I.M. SMITE, Draft FCB România, MRM // McCann România, iar în ultimii 5 ani a făcut parte din echipa Geometry / VMLY&R.
De-a lungul timpului, Mihai a lucrat pentru clienți precum LIDL, ROM Autentic, KFC, Coca-Cola, eMAG, Alpha Bank, Băneasa Shopping City, Beck’s, PlayStation și mulți alții, pe campanii care au adunat o serie de premii atât la festivaluri de advertising locale, cât și internaționale.
“Ante scriptum: caut art. Serios. Și artul, și propunerea. Ne auzim pe mihai.titirig@vmlyr.com (știu-știu, ia și tu cu copy-paste).
Mi-a rămas în cap “îmbracă-te pentru jobul pe care ți-l dorești, nu pentru cel pe care îl ai”. Acum că văd poza de mai sus pare că subconștientul îmi sugerează o reorientare profesională către recuperator de pe lângă Tuzla, care participă activ la talent show-uri.
Altfel. Ce-mi place în echipa VMLY&R e „independența editorială” pe care o simt în ideile puse pe masă în pitch-uri sau proiecte de zi cu zi. Cu toate piedicile ultimilor 2 ani, VMLY&R a reușit să adune una dintre cele mai 👌 echipe de client service cu care am interacționat vreodată; și-n pitch cu emoțiile la noi, și după la șpriț. Încă mai cred(em) că se poate face advertising mișto, cu o strategie, o idee, un mesaj relatable în spate.
Iar aici le mulțumesc și clienților (noi sau mai vechi) care au încredere în propunerile noastre și alături de care am scos, de-a lungul anilor, proiecte pe care abia așteptăm să le vedem ieșite în lume. Am scris prea mult, nu?”, a spus Mihai Țițirig, Group Creative Director VMLY&R România.
“Advertisingul pare întotdeauna mai ușor când lucrezi cu oameni talentați. Mihai te surprinde constant cu idei care-ți pot câștiga nu doar pitch-uri locale pe clienți mari, dar și branduri regionale. Succesul de pe Beck’s, care a pornit inițial doar ca un cont de digital, i se datorează în mare măsură lui. În plus, doar în ultima vreme a semnat Teleenciclopedia Horizon Forbidden West pentru PlayStation, campania IAB MIXX Awards și cea mai recentă campanie regională de equity pentru Beck’s. Așa că noua poziție vine doar ca o confimare pentru tot ce e în stare să facă,” a declarat Alex Petrescu, Creative Director VMLY&R România.
Despre VMLY&R
VMLY&R este o agenție globală de brand și customer experience care valorifică tehnologia, creativitatea și cultura pentru a crea branduri conectate. Numită Lider în cercetarea de piață Gartner Magic Quadrant în cadrul Agențiilor Globale de Marketing timp de 5 ani consecutiv, VMLY&R are peste 12.000 de angajați în toată lumea cu birouri principale în Kansas City, New York, Detroit, Londra, Sao Paulo, Shanghai, Singapore sau Sydney. Agenția este în spatele multi premiatelor campanii pentru clienți ca Danone, Colgate-Palmolive, Dell, Ford, Intel, New Balance, Pfizer sau Wendy’s.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz