Mihai Tataru: noua provocare este sa oferim mai mult decat advertising digital
Reading Time: 4 minute<p> La patru luni de la anuntul oficial privind fuziunea dintre Senior Interactive si Hyperactive, Mihai Tataru, Managing Director al SENIORHYPER, povesteste despre cum functioneaza noua companie, cum s-a produs fuziunea si primele proiecte in noua formula. </p> <p> </p> <p> SENIORHYPER s-a format prin fuziunea a doua companii importante de digital, Hyperactive si Senior Interactive, devenind astfel parte a grupului de comunicare Lowe Romania, din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, GolinHarris Bucuresti, Medic One, Mobile Works si BPN.</p> <p> </p> <p> In prezent, SENIORHYPER are o echipa de 55 de specialisti in digital si un portofoliu de clienti printre care se numara Abbott Romania, British American Tobacco (Kent, Vogue, Dunhill, Pall Mall ), FrieslandCampina Romania (Napolact, Milli, Dots), Henkel Romania (Schwarzkopf, Syoss, Fa), ING Bank Romania, Mars Romania (Pedigree), Orange Romania, PPD Romania (Aperol, Skyy, Campari), Roche Romania, Unilever SCE (Knorr, Delikat), Wrigley Balkan East (Orbit Romania, Orbit Bulgaria, 5 Romania, 5 Bulgaria, Airwaves).</p> <p> </p> <p> <strong>Ce inseamna si cum functioneaza SENIORHYPER?</strong></p> <p> In ultimii ani, influentati si de modul cum a evoluat piata de advertising internationala, am considerat ca o agentie de succes trebuie sa fie parte dintr-un grup, oferind servicii integrate. Viitorul agentiilor mari de advertising este strans legat de integrare si de plasarea cunostintelor digitale in centrul comunicarii. Este ceea ce am cautat noi sa facem in ultimii ani.</p> <p> Cu grupul Lowe am gasit o complementaritate buna. SENIORHYPER este acum parte a grupului si lucram deja impreuna pe toate proiectele in desfasurare sau viitoare. Echipa SENIORHYPER este compusa astazi din aproximativ 60 de oameni, cu expertiza atat in zona de digital, dar si in ATL, BTL si media, de exemplu.</p> <p> Serviciile noastre sunt concentrate in mod special pe creatie si strategie, oferind tot suportul tehnologic din spate. Echipa tehnica reuseste sa asigure cu resurse interne aproape 100% din nevoile de dezvoltare software si project management, ceea ce ofera un avantaj considerabil. O tendinta pregnanta pe care am observat-o la ora actuala este investitia din ce in ce mai mare a clientilor in zona de social. Exista acum in agentie un flux de 10 – 12 persoane, care se ocupa de zona de continut si angajament al consumatoruluipecanalele de interactiune sociala, precum Facebook sau Youtube.</p> <p> </p> <p> <strong>Care este pozitionarea noii companii pe piata romaneasca de servicii interactive?</strong></p> <p> SENIORHYPER este probabil cel mai mare business in domeniul digital advertising de pe piata, iar Lowe este acum grupul cu cea mai mare echipa de digital din Romania. Vorbim de spre o echipa sudata, cu o expertiza de 10 ani in domeniu, vorbim despre buni profesionisti, recunoscuti in industrie.</p> <p> </p> <p> <strong>Ce ati pastrat din structura Senior Interactive? Dar din Hyperactive?</strong></p> <p> In Senior Interactive, prima mare provocare a fost trecerea in 2009 de la modelul de agentie de web development, centrata pe tehnologie, la cel de agentie de advertising, cu focus preponderent pe produsul strategic si creativ. Astazi, dupa 10 ani de lucru in domeniu, noua provocare este sa oferim mai mult decat advertising digital – iar acest lucru il facem posibil impreuna cu colegii din grup. Noua structura inseamna in primul rand acces la expertiza de specialitate din grupul Lowe, in toate ariile de comunicare. Formula in care lucram acum mizeaza in mod primordial pe integrare.</p> <p> </p> <p> Cea mai mare parte a business-ului de astazi al SENIORHYPER este cel de agentie de digital advertising. Ne bucura faptul ca piata de digital este in crestere, ca se observa o dezvoltare tot mai pregnanta pe partea de strategie si creatie, caci pe acestea mizam si noi. Suntem in prezent concentrati pe utilizarea eficienta a expertizei noastre, acumulata in cei 10 ani de activitate de pana acum, precum si pe consolidarea pozitiei actuale de lideri pe piata.</p> <p> </p> <p> <strong>Care a fost primul proiect dezvoltat in noua formula? Cu ce rezultate? </strong></p> <p> Unul dintre cei mai importanti clienti SENIORYPER este Bergenbier SA, pentru care lucram in stransa colaborare cu celelalte agentii din grupul Lowe. Impreuna realizam campanii integrate atat pentru Beck’s, cat si pentru Stella Artois, astfel incat mesajul catre consumatori sa fie unul puternic, sustinut de toate canalele de comunicare. Campania Beck’s Green Lemon este primul proiect gandit si executat impreuna cu colegii din grup. Componenta de digital a acestui proiect, dezvoltata de SENIORHYPER, poate fi experimentata pe Facebook. Avem in pregatire pe mai tarziu proiecte noi, atat pentru Green Lemon, sustinerea Beck’s la Summer Well, Stella Artois Friday si nu numai.</p> <p> </p> <p> <strong>Ce pregatiti pentru a doua jumatate a anului?</strong></p> <p> Este important de mentionat ca ne-am setat ca obiectiv pe termen scurt – mediu sa crestem in continuare calitatea produsului nostru creativ, iar unul dintre ingredinte este colaborarea cat mai eficienta cu celelalte agentii din grup. Crestem in continuare echipa, deoarece exista un potential de new business mare, atat in cazul clientilor existenti, cat si al celor potentiali.</p> <p> </p> <p> Piata ne indica tot mai mult in perioada aceasta ca un brand are nevoie de media, PR, digital, ATL, iar toate acestea trebuie sa convearga, trebuie sa existe o trecere fluida prin toate disciplinele; avem tehnologie la dispozitie care ne indica parcursul consumatorului si interesul lui – le folosim cu succes daca gandim multidisciplinar.</p> <p> </p> <p> <strong>Extra info: Mihai Tataru, Managing Director, SENIORHYPER</strong></p> <p> </p> <p> Absolvent al Université des Sciences et Technologies de Lille (Lille I) si al Academie de Studii Economice din Bucuresti, Mihai Tataru a fost Managing Director al Senior Interactive. Experienta sa profesionala include Business Development in Software & Online Media si consultanta strategica in solutii de HR (software pentru recutare, software pentru training management si software pentru skills management).</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz