De la începutul lunii septembrie, Mihai Tănase va fi noul Director de Marketing al mărcii Dacia în România și Republica Moldova. El îi va raporta direct lui Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.
Absolvent al Copenhagen Business Academy, cu o diplomă în Design Multimedia și Comunicare, Mihai Tănase și-a început cariera în domeniul auto în cadrul BMW Group România, unde a ocupat funcția de Online Strategy Manager.
În 2016 s-a alăturat echipei Renault Commercial Roumanie, în calitate de Head of Digital & CRM pentru mărcile Dacia și Renault. În octombrie 2020 a fost promovat Marketing Digital VN & AS Senior Manager la nivel de Cluster South Eastern Europe (România, Bulgaria și Republica Moldova).
Din martie 2023 până la finalul lunii august a acestui an Mihai Tănase a locuit în Franța, unde a ocupat funcția de Sales Performance & Launching Manager Dacia.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…