Ce impact a avut transformarea tehnologică ambițioasă prin care a trecut recent Carrefour România asupra companiei
Companiile trebuie să își revizuiască arhitectura tehnologică și modelul operațional pentru a ține pasul cu schimbările constante care au loc. În ultima vreme, industria de retail a fost transformată de o serie de factori, printre care și dezvoltarea accelerată a segementului e-commerce, schimbarea comportamentului consumatorilor și creșterea complexității lanțului de furnzori. O fundație tehnică solidă poate oferi retailerilor posibilitatea de a crește performanța. Un astfel de exemplu este oferit de compania Carrefour, a cărei transformare tehnologică ambițioasă a avut un impact puternic asupra performanței companiei. Despre întregul proces ne-a vorbit, la Ziua dedicată inovaței de la Zilele Biz, Mihai Petrov, CISO (Chief Information Security Officer) al Carrefour România. Potrivit acestuia, pilonii care au stat la baza transformării tehnologice a Carrefour au fost adopția Workplace by Meta, un proiect de Smart POS și Digital Academy.
„Carrefour nu își dorește să fie doar un magazin în care clienții să își facă cumpărăturile, ci ne dorim să venim în întâmpinarea nevoilor lor, iar pentru aceasta este nevoie să schimbăm modul în care servim clienții”, a spus Mihai Petrov, CISO al Carrefour România. „Vrem să oferim o experiență personalizată. În funcție de dorințele clientului, magazinul online vine în întâmpinarea clientului, cu oferte care au sens”, a mai adăugat Petrov la Ziua dedicată inovației din cadrul Zilelor Biz.
Mihai Petrov a mai vorbit despre planurile Carrefour de a deveni o companie digitală, dar și despre provocările de care se lovește organizația în acest demers, în condițiile în care doar 20% dintre angajații Carrefour, la nivel global, folosesc tehnologia zi de zi.
„Ambiția noastră este ca în următorii ani să inițiem toți angajații în tehnologie. Un pas concret pe care l-am luat în această direcție este implementarea Workplace by Meta care are ca rol conectarea angajaților. Se creează un spirit de comunitate, dar cel mai important este că se creează un obicei de a folosi tehnologia”, a mai adăugat Mihai Petrov
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…