Mihai Chițoiu, specialist SEO: „Dacă ai o afacere și nu ești vizibil în mediul online, pierzi foarte multe oportunități”
Reading Time: 15 minuteMihai Chițoiu, specialist SEO și fondatorul agenției „Clienți pe Viață” a reușit să înregistreze, în 2023, o cifră de afaceri de peste 500.000 de euro și estimează creșteri cu până la 30% pentru finalul acestui an. Pentru anul următor, antreprenorul plănuiește și lansarea unei platforme proprii, unde clienții vor avea acces direct la portalurile din România, dar și la training specializat.
Mihai Chițioiu ne-a explicat importanța vizibilității în mediul online și oferă, câteva sfaturi, antreprenorilor și tinerilor aflați la început de drum, care vor să devină specialiști în domeniul SEO.
Cum a început călătoria ta în domeniul SEO și ce te-a inspirat să transformi această pasiune într-o afacere?
Pentru mine, marketingul digital a fost mereu o zonă plină de energie și oportunități. Este un domeniu în continuă schimbare care te ajută să înțelegi comportamentul consumatorilor, să anticipezi tendințele și să creezi conexiuni autentice între branduri și oameni. În zilele noastre, dacă ai o afacere și nu ești vizibil în mediul online, pierzi foarte multe oportunități. Aș spune chiar că, în funcție de modelul de business, nu poți face vânzări dacă nu ești prezent în online. Însă, dacă e să facem o incursiune în trecut, nu aș spune că am găsit imediat calea pe care avea să o urmez. În 2011 am absolvit Facultatea de Comerț din cadrul Academiei de Studii Economice. Am realizat, destul de repede, că deși majoritatea studenților își termină studiile cu speranța de a lucra în domeniul lor, realitatea este cu totul alta. Foarte puțini reușeau să își găsească un loc de muncă relevant, iar cei mai mulți se vedeau nevoiți să accepte joburi care nu corespundeau nici pregătirii lor și nici așteptărilor lor salariale.
În România, salariile erau mult prea mici, la vremea respectivă, ca să-mi pot construi un viitor confortabil, așa că am început să mă gândesc la alte opțiuni. În 2012 am plecat să lucrez ca ospătar pe un vas de croazieră. Și asta am făcut timp de 5 ani. Obiectivul meu final a fost să îmi cumpăr o locuință, ceea ce am reușit, cu creditul Prima Casă, ca aproape toată lumea. Mi-am cumpărat și o mașină și am pus niște bani deoparte, astfel încât, la întoarcerea în România, să am un start mai bun decât dacă aș fi rămas acasă.
M-am întors acasă, căutam de lucru și am primit un e-mail de la o companie de formare profesională unde absolvisem un curs de formator. Ei anunțau că angajează un specialist în marketing. Am fost să ridic diploma de formator și am discutat despre oportunitatea de angajare. Mi-au dat un e-mail unde să trimit CV-ul. Eu locuiam încă în Brăila și nu eram în București, dar am aplicat. Am fost chemat la interviu, unde antreprenorul, alături de sora lui, m-a întrebat direct: „De ce te-aș alege pe tine pentru acest post și nu pe cineva cu experiență?”
După o pauză de câteva secunde, i-am răspuns că, deși nu aveam experiență în marketing, eram extrem de motivat să învăț. Le-am explicat că singura mea șansă de a rămâne în țară era acest loc de muncă, pentru că nu voiam să mă întorc pe vas. Le-am promis că, dacă îmi vor oferi suportul necesar, voi deveni cel mai bun om din firmă pe partea de marketing.
După interviu, m-au sunat să îmi spună că sunt angajat. Astfel, m-am mutat în București și am început să lucrez. În două luni și o săptămână, antreprenorul m-a lăudat pentru rezultatele mele, spunând că eram mai bun decât angajatul care fusese acolo timp de trei ani. Nu pentru că aș fi fost un geniu, ci pentru că am muncit foarte mult. Veneam la birou la 7:00 dimineața, deși programul începea la 9:00, pentru că voiam să învăț cât mai mult, într-un timp scurt. A fost și momentul în care pot spune că marketingul s-a transformat din job, în pasiune. De atunci, am învățat constant, mi-am dezvoltat abilitățile, am extins aria de competențe și astfel am ajuns și la SEO.
Dintre toate ariile marketingului SEO-ul mi-a plăcut cel mai mult, pentru că oferea posibilitatea de a promova orice tip de afacere fără să depindă de reclame plătite. Și încă oferă această posibilitate care este din ce în ce mai căutată în condițiile în care publicitatea plătită devine din ce în ce mai scumpă, de la an la an.
Am decis să mă angajez la o agenție de profil , unde mi-am propus să devin cel mai bun junior în trei luni. Și am reușit. Din nou, mi s-a confirmat că munca constantă și dedicarea sunt cheia succesului. În 2018, am hotărât să îmi deschid propria companie. Am început să caut clienți pe grupuri de Facebook și să îmi construiesc parteneriate cu alte servicii conexe. De atunci, am investit peste 15.000 de euro în educația mea și particip constant la conferințe și workshop-uri pentru a fi la curent cu noutățile din domeniu. Cred că SEO rămâne un canal de promovare extrem de profitabil, mai ales pentru că ajută afacerile să reducă costurile cu publicitatea plătită și să își creeze un brand puternic.
Chiar dacă lucrurile se schimbă și inteligența artificială evoluează, adaptarea este esențială pentru a oferi valoare clienților și a obține rezultate din ce în ce mai bune.
Ce provocări ai întâmpinat în construirea unei echipe de specialiști SEO și cum reușesti să atragi și să păstrezi talentele în compania ta?
Cea mai mare provocare a fost, la început, lipsa specialiștilor din piața. Mi-a fost foarte greu să găsesc primul om pe care l-am adus în agenție. Am fost nevoit să-l instruiesc de la zero, să-l învăț tot ce știam pe anumite sarcini care îmi ocupau mult timp, dar care erau esențiale. Pentru a avea timp de analiză, strategie și întâlniri cu clienții, am angajat apoi primul om part-time. Mi-a luat mai mult de șase luni să îl pregătesc, mai ales că lucra doar câteva zile pe săptămână cu mine. Mi-am dat seama însă că instruirea la “fața locului” nu este o soluție pe termen lung. Piața de SEO avea nevoie de specialiști bine pregățiți, eu aveam nevoie de ei, așa că am pornit o nouă linie de business: cursuri online de SEO. Scopul era să recrutez cei mai buni oameni, deja valodați în timpul cursurilor.
Am instruit nu doar oameni care voiau o reconversie profesională, ci și antreprenori care doreau să înțeleagă mai bine cum funcționează SEO și să crească vânzările prin afacerii lor, fără a depinde de o agenție. Programul inițial avea o durată de opt săptămâni, însă mi-am dat seama că acest interval nu era insuficient pentru a învăța tot ce ține de SEO. După mai multe teste și ajustări, am ajuns la varianta ideală: un program de nouă luni, în care cursanții au timp să învețe, să practice și să devină specialiști foarte buni, alocând 3-4 ore pe zi, în mod constant.
Cursul inițial de opt săptămâni s-a transformat într-un program de mentorat, deoarece am realizat că rata de absolvire a cursurilor online înregistrate este, în medie, între 5-30%. Ce fac eu diferit este că ofer mentorat și ajutor în timp real pentru cursanți. Organizez webinarii live săptămânale, avem grupuri dedicate pe Facebook și WhatsApp, plus o platformă cu materiale înregistrate unde cursanții pot găsi informații detaliate, structurate cu exemple clare. Acest sistem mi-a permis să pregătesc oameni într-un timp mai scurt și să mă asigur că au rezultate concrete.
Aproape toată echipa mea este formată din oameni care au absolvit programele mele de mentorat. Toți lucrează după aceleași strategii și metodologii, iar înainte de a angaja pe cineva mă asigur că împărtășim aceleași valori. Cred cu tărie că un om bun din punct de vedere personal poate învăța orice pe plan profesional. Însă, pentru a ajunge să lucreze cu mine, fiecare trebuie să treacă printr-un proces riguros de pregătire.
În agenția noastră, „SEO Clienți pe Viață”, nu avem nici măcar un junior. Toți membrii echipei sunt seniori. Știu că alte agenții se confruntă cu dificultăți în a păstra oamenii buni în echipă, fiind nevoite să angajeze constant juniori. Strategia mea diferă: instruiesc oamenii înainte de a-i angaja. Le ofer șansa să lucreze pe proiecte reale și să demonstreze că sunt capabili, iar salariile oferite sunt peste medie. Astfel, dacă ar dori să plece la altă agenție, ar fi greu să găsească o ofertă mai bună.
Salariile în firma noastră pornesc de la 2000 de euro și cresc în funcție de responsabilități și performanțe. Pentru a rezolva o altă provocare – lipsa de implicare – am implementat un sistem prin care fiecare coleg primește un număr fix de proiecte. Astfel, fiecare om din echipă are un interes direct ca proiectele să funcționeze bine. Dacă reușesc să gestioneze mai multe proiecte, veniturile lor cresc. Dacă un contract cu un client se încheie, câștigurile pot scădea, ceea ce îi motivează să fie implicați și tot mai buni. Practic, fiecare membru al echipei are propriul business în cadrul companiei mele.
Toți membrii echipei au un plan de creștere financiară legat în mod direct de succesul companiei, de responsabilitățile asumate și de numărul de clienți gestionați. Acest lucru nu l-am văzut în alte companii, dar pentru mine este esențial. Investesc mult în echipă – în traininguri, know-how, adaptarea la schimbările din industrie – și ofer siguranță financiară, astfel încât oamenii să își dorească să crească alături de companie.
Pe scurt, cred că oamenii trebuie să fie instruiți constant, să aibă salarii peste medie, un plan financiar de creștere și să împărtășească aceleași valori și principii. Doar așa se poate crea o echipă puternică și performantă, care să ofere rezultate excelente. Dacă mie îmi merge bine, și lor trebuie să le meargă bine.
Care este strategia ta de mentorat? Cum funcționează procesul de selecție și integrare a celor mai buni cursanți în echipă?
Strategia mea de mentorat este foarte bine definită, adresându-se celor care lucrează deja în marketing online sau care au un background în acest domeniu, precum și celor din sectorul IT sau persoanelor cu expertiză într-un anumit domeniu, care își desfășoară activitatea zilnic de pe laptop.
Această abordare îmi permite să instruiesc oamenii într-un timp mai scurt decât ar fi posibil în alte condiții și să facem SEO la un nivel profesionist pentru diverse tipuri de afaceri. Este extrem de dificil să obții performanță maximă dacă nu cunoști în detaliu afacerea clientului, provocările cu care se confruntă clienții acestuia, precum și beneficiile și obiectivele business-ului. Conținutul de pe website și strategiile de SEO trebuie să fie personalizate pentru fiecare afacere. Nu funcționează să aplici aceleași tehnici pentru toate tipurile de business. Strategiile trebuie adaptate în funcție de modelul de business, particularitățile acestuia și obiectivele stabilite.
Cei care demonstrează rezultate în cadrul programului de mentorat SEO, pe care îl desfășor în parteneriat cu EduKiwi, au șansa să devină colaboratori ai agenției. Astfel, putem forma echipe care să livreze SEO la un nivel profesionist, pe industriile în care aceștia dețin deja expertiză.
Înainte de a începe orice colaborare, le ofer un proiect de lucru pentru a evalua cunoștințele, expertiza și modul în care informațiile sunt aplicate. Dacă ne potrivim, vin cu o propunere clară de colaborare și cu un plan de creștere financiară, care se bazează pe numărul de clienți pe care aceștia îi gestionează.
Această strategie îmi permite să construiesc echipe bine pregătite, care livrează performanță și rezultate adaptate nevoilor fiecărui client. În același timp, aplic zona de mentorat și în relația cu beneficiarii, clienții agenției. Îi ajut să înțeleagă domeniu, să cunoscă tehnici de baza, pentru că este mult mai ușor să lucrezi cu un client informat, decât cu cineva care nu știe nimic despre ce înseamnă SEO și poate avea așteptări nerealiste. Cred că în domeniul meu, la fel ca în multe altele, este nevoie ca piața să fie informată, educată, pentru că astfel oamenii pot identifica nevoia de un anumit serviciu și îi pot conștientiza valoarea.
În contextul unei piețe aglomerate, ai decis să oferi clienților o experiență personalizată prin intermediul unor specialiști dedicați fiecărui domeniu. Care sunt indicatorii cheie de performanță care demonstrează impactul pozitiv al acestei strategii de specializare asupra satisfacției clienților și a rezultatelor obținute?
Există o provocare majoră în acest moment în România: existența freelancerilor și a agențiilor de marketing care cunosc foarte bine tehnicile SEO și metodele de obținere a rezultatelor, dar care nu vor atinge niciodată potențialul maxim dacă nu înțeleg în detaliu afacerea clientului, provocările acestuia și nevoile specifice ale pieței.
Motivul principal pe care l-am identificat, după ce am analizat peste 400 de afaceri, este utilizarea unui conținut generalist pentru probleme specifice ale potențialilor clienți. Acest lucru se întâmplă din cauza lipsei de know-how în domeniul respectiv, ceea ce duce la consumarea bugetului de marketing fără a maximiza rezultatele. Comunicarea ar trebui să fie orientată pe problemele, durerile și provocările pe care le au clienții potențiali, iar produsele sau serviciile oferite de partenerii noștri ar trebui să vină ca soluții clare pentru nevoile acestora.
În SUA, acest trend este prezent de câțiva ani. Nu mai poți face SEO generic pentru orice industrie, ci trebuie să te specializezi. Acolo există deja experți care fac SEO exclusiv pentru firme ce spală covoare, pentru stomatologi sau pentru cei care oferă servicii de implant dentar. Este evident că acest model se va propaga și în România în următorii ani.
Strategia mea este să cooptez în echipă oameni care sunt foarte buni în domeniile lor, cu expertiza și experiența necesară, iar eu și echipa mea îi instruim pe partea de SEO, astfel încât să dețină și cunoștințele tehnice pentru a obține rezultate. Acești specialiști devin coordonatori ai clienților pe o singură nișă, iar livrarea conținutului – de la paginile de prezentare a serviciilor, descrierile de categorii pentru magazinele online, comunicatele de presă publicate pe site-uri de nișă, până la textele pentru reclame, e-mailuri sau scripturi pentru video – se face cu o înțelegere detaliată a industriei.
În cadrul agenției de SEO Clienți pe Viață, nu facem SEO doar pentru a atrage mai mult trafic organic pe site-urile clienților. Ne folosim de platforme precum Google Ads, Meta Ads și TikTok Ads pentru a promova produsele sau serviciile care au demonstrat, prin cifre, că generează vânzări. Întregul efort se concentrează pe paginile care aduc rezultate pentru că, dacă o pagină aduce vânzări prin publicitate plătită, va genera vânzări și prin SEO.
După ce am început să lucrez cu experți și să îmi bazez strategiile SEO pe datele din conturile de publicitate, creșterile au fost de 2-3 ori mai rapide față de tehnicile tradiționale de SEO, care presupun abordarea generică a oricărui tip de afacere. Prin această metodă, nu doar că obținem rezultate mai rapid, dar scădem și costurile pentru publicitatea plătită, oferind clienților noștri o strategie eficientă, orientată direct spre creșterea vânzărilor și spre succes pe termen lung.
Un aspect interesant este prezența oamenilor din diverse industrii în echipa ta SEO. Cum reușesti să adaptezi limbajul specific fiecărei industrii într-un mod eficient pentru optimizarea motoarelor de căutare?
Pentru a comunica eficient cu potențialii clienți ai unui partener, ne bazăm foarte mult pe expertiza colegilor noștri în domeniul respectiv. Această expertiză este susținută de un instructaj detaliat pe partea de redactare a conținutului pentru site-ul clientului, platformele de socializare și campaniile de email marketing.
Prin combinarea tehnicilor de SEO cu cunoștințele de specialitate ale colegilor noștri, reușim să obținem rezultate mult mai rapide. În același timp, limbajul folosit este adaptat avatarului de client, păstrând un echilibru între folosirea termenilor specifici domeniului și explicarea lor într-un mod accesibil tuturor. Astfel, mesajele devin relevante, clare și orientate spre nevoile reale ale publicului țintă.
Anul acesta ai înregistrat o cifră de afaceri de peste 500.000 de euro. Cum explici această creștere semnificativă și ce perspective ai pentru viitor?
Succesul pe care îl avem astăzi se datorează în mare parte echipei pe care am construit-o. În compania noastră nu există juniori. Toți colegii știu foarte bine ce au de făcut, iar adăugarea de experți în echipă a fost un pas esențial pentru a obține rezultate mult mai bune, decât în urmă cu câțiva ani, pentru clienții noștri.
Un alt factor important este adaptarea constantă la schimbările din piață. De exemplu, ne-am ajustat strategiile pentru a răspunde noilor moduri de afișare a rezultatelor în Google și am integrat inteligența artificială în procesele noastre. Investim masiv în acest domeniu pentru a fi mai productivi și pentru a putea livra mai mult către clienți, cu scopul de a genera vânzări mai mari pentru aceștia.
Succesul nostru este reflectat și de retenția ridicată a clienților, care depășește 70%. Acest lucru se datorează faptului că nu luăm clienți pe bandă rulantă. Lucrăm cu un număr limitat de afaceri, iar portofoliul nostru crește doar atunci când pregătim o nouă echipă capabilă să gestioneze suplimentar acești clienți. Alegem cu mare atenție potențialii clienți și colaborăm doar cu afaceri unde știm că putem obține performanță.
Desigur, au existat cazuri în trecut în care nu am reușit să obținem rezultatele dorite. Acest lucru s-a întâmplat fie pentru că SEO nu se potrivea industriei respective, fie pentru că industria era extrem de competitivă și afacerea clientului nostru nu îndeplinea toate condițiile pentru succes. Lipsa de implicare a antreprenorului a fost, de asemenea, un factor care ne-a ținut pe loc, creând senzația că mergem cu mașina, dar cu frâna de mână trasă.
Am realizat că, dacă nu cunoști domeniul, poate dura câteva luni să te familiarizezi cu proiectul și să începi să generezi rezultate. Din acest motiv, am început să lucrăm cu experți care să accelereze procesul. Acceptăm clienți doar din nișe unde am demonstrat performanță pe proiecte similare sau unde potențialul afacerii este semnificativ, iar noi avem un expert pregătit să lucreze pe acel domeniu.
Un alt element cheie în strategia noastră este echipa internă de programatori. Aceștia implementează toate recomandările SEO direct pe site-urile clienților, colaborând, de asemenea, cu echipele de programare ale acestora, acolo unde este cazul. Astfel, evităm întârzierile și asigurăm o implementare corectă și rapidă. Acest proces are ca rezultat creșteri accelerate ale pozițiilor cuvintelor cheie în motoarele de căutare, trafic organic mai mare și, implicit, vânzări crescute.
În primii ani de business, am lucrat așa cum văzusem în alte agenții, fiind plătit doar pentru consultanță și recomandările făcute clientului. Cu toate acestea, am constatat că majoritatea clienților nu implementau recomandările deloc, le implementau parțial, cu întârziere sau greșit. Acest lucru întârzia mult rezultatele pe care le puteam obține prin SEO. Din acest motiv, am decis să construim o echipă complexă și să ne asumăm întregul proces: noi recomandăm, noi implementăm. Astfel, putem garanta rezultatele muncii noastre, fără să existe situații în care vina să fie aruncată de la o parte la alta.
Printre factorii de diferențiere care ne-au adus succesul se numără:
- Lucrul cu experți – oamenii din echipa noastră au cunoștințe avansate și sunt specializați pe nișele în care lucrăm.
- Echipa internă de programare – implementăm toate recomandările SEO, eliminând întârzierile și erorile.
- Selecția atentă a clienților – lucrăm doar cu un număr limitat de clienți, având grijă să gestionăm proiectele la cel mai înalt nivel.
Această abordare ne permite să ne asumăm responsabilitatea completă pentru rezultate și să livrăm performanțe constante și măsurabile pentru clienții noștri.
Care sunt cele mai mari provocări pe care le întâmpini în prezent în industria SEO și cum adaptezi strategiile pentru a rămâne competitiv?
Cele mai mari provocări în industria SEO în acest moment includ modificările constante aduse de algoritmii de clasare a rezultatelor, așa-numitele Core Updates ale Google, schimbările în modul de afișare în SERP (Search Engine Results Page) și integrarea tot mai mare a inteligenței artificiale (AI). Pentru a rămâne competitivi și pentru a continua să obținem rezultate excelente pentru clienții noștri, investim semnificativ în tehnologie și în adaptarea continuă la noile tendințe.
Lucrăm la dezvoltarea unei aplicații proprii pentru automatizarea sarcinilor repetitive de SEO și am alocat un buget de peste 20.000 € pentru dezvoltarea acestui departament în anul următor. În plus, participăm constant la conferințe internaționale pentru a colabora cu experți din alte piețe și pentru a ne adapta rapid la modificările aduse de Google.
Dacă ar fi să rezumăm esența succesului în SEO, aceasta constă în adaptabilitate și deschidere către inovație.
Am și câteva sfaturi practice pentru a rămâne competitiv în SEO:
Asigurați-vă că toate informațiile despre produse, precum prețuri, disponibilitate, evaluări și politici de retur, sunt integrate corect prin Schema Markup pentru a îmbunătăți afișarea în SERP.
Investiți în tehnologii bazate pe AI pentru a eficientiza procesele SEO și pentru a reduce timpul alocat sarcinilor repetitive.
Utilizați instrumente precum Google Search Console și Sitebulb pentru a identifica și rezolva problemele de indexare sau afișare.
Prioritizați optimizarea paginilor produselor, deoarece Google le oferă mai multă vizibilitate în căutări personalizate.
Concentrați-vă pe crearea unui conținut unic și valoros care să ajute clienții în procesul de decizie, cum ar fi ghiduri de utilizare sau recenzii ale experților. Aici noi lucrăm cu experți în domeniu instruiți SEO, dar un antreprenor poate să își folosească expertiza. Cu siguranță oricine dorește să primească sfaturi de la un om cu experiență decât de la o gașcă de SEO-iști care scriu conținut doar pentru motoarele de căutare.
Rămâneți conectați la tendințele globale și învățați de la experți din alte piețe pentru a implementa strategii inovatoare.
Listați produsele în Google Merchant Center pentru o vizibilitate crescută și vânzări mai mari.
Ce sfaturi le-ai oferi celor care sunt la început de drum în SEO, fie că sunt antreprenori, fie că vor să devină specialiști în acest domeniu?
Educația este cea mai bună investiție pe termen lung pentru că îți plătește cea mai mare dobândă. Participă la seminarii, workshop-uri, conferințe, traininguri sau programe de mentorat pentru a-ți accelera procesul de învățare. Dacă ești la început de drum și nu ai buget, începe cu materiale gratuite, dar asigură-te că provin din surse de încredere și filtrează informațiile atent.
În era vitezei, timpul este resursa cea mai prețioasă. Participarea la un program de mentorat reduce semnificativ perioada de învățare de la câțiva ani la câteva luni (în medie între 6-12 luni), ajutându-te să obții rezultate rapid.
Nu aștepta ca firma pentru care lucrezi să investească în educația ta. Investește singur în dezvoltarea ta profesională pentru a deveni mai valoros pentru companie. Dacă nu primești aprecierea meritată, schimbă compania sau pornește pe cont propriu.
Dacă nu ai timp să înveți o nouă abilitate, instruiește un angajat care să se ocupe zilnic de îmbunătățirile necesare pe site-ul tău. Acesta va avea un impact mai mare și mai constant decât o agenție, acoperind un volum de muncă semnificativ.
Dacă faci parte dintr-o comunitate specializată, poți reduce costurile cu instrumentele și aplicațiile SEO împărțind abonamentele cu ceilalți membri. Astfel, economiile pot ajunge până la 90%, comparativ cu toate costurile individuale care pot atinge câteva sute de euro lunar. Comunitatea SEO cu Rezultate este cea mai mare din România, ca număr de oameni experți SEO, conform numărului de membri (peste 500 până acum).
Poți colabora direct cu agenția mea unde prețurile de publicare a advertorialelor sunt deja negociate pentru a avea un cost cât mai mic posibil. Astfel, vei evita să plătești supraprețuri prin intermediari sau adaosuri ascunse. Lansăm în anul 2025 și propria platformă pentru antreprenori unde vor avea acces direct la portalurile din România, cât și la training specializat.
Care sunt planurile pe termen lung pentru afacere și cum intenționezi să extinzi serviciile în anii următori? Există ideea de a adăuga noi elemente inovatoare pentru a vă menține în fruntea industriei?
Planurile mele sunt să schimb modul în care se face SEO în România, introducând pe piață experți bine pregătiți care să lucreze exclusiv pe nișe în care au deja experiență și expertiză. Obiectivul este să ridicăm standardul calității serviciilor oferite, la un nivel superior față de ceea ce se oferă în acest moment.
Deși există specialiști și agenții cu experiență care oferă servicii de calitate și stăpânesc tehnica SEO, problema principală este că aceștia nu colaborează cu experți în domeniul specific al clienților lor. Din acest motiv, proiectele nu ating potențialul maxim, iar beneficiile SEO nu sunt exploatate complet.
Un expert în domeniu aduce un avantaj major: cunoaște industria clientului și știe să comunice pe limba acestuia. Indiferent cât de bine cunoști tehnicile de marketing, fără această înțelegere profundă a domeniului nu poți obține rezultate extraordinare.
În plus, ne propunem să oferim servicii integrate de marketing, nu doar SEO. De la producție video, reclame, email marketing, până la bannere stradale sau campanii de marketing offline, astfel ne asigurăm că toate eforturile sunt coordonate pentru a atinge un scop comun: un marketing performant, de calitate, care să aducă rezultate excepționale clienților noștri. Parteneriatele strategice deja stabilite ne permit să gestionăm întreg marketingul unei companii și să asigurăm coerența și eficiența tuturor campaniilor.
Un alt pilon esențial al planului nostru este investiția masivă în inteligență artificială și software-uri care să elimine task-urile repetitive. Această abordare ne ajută să fim mai productivi și să furnizăm servicii din ce în ce mai calitative. Cred cu tărie că tehnologia, combinată cu expertiza umană, va transforma complet modul în care companiile obțin rezultate din marketingul online și offline.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz