Mihaela Stroia este noul CEO al UNIQA Asigurări de Viață
Reading Time: 3 minuteÎncepând cu luna iunie 2021, Mihaela Stroia preia funcția de CEO – Președinte al Directoratului UNIQA Asigurări de Viață.
Cine este Mihaela Stroia
Cu o experiență de peste douăzeci de ani în domeniul serviciilor financiare, dintre care cinci alături de echipa UNIQA, Mihaela Stroia își asumă din nou un rol în structura Directoratului UNIQA, în cadrul căruia a mai deținut un mandat în intervalul 2017 – 2019.
Anterior colaborării cu UNIQA, Mihaela Stroia și-a consolidat experiența profesională în cadrul unor importante companii de audit și consultanță financiară, precum și din domeniul asigurărilor și administrării fondurilor de pensii facultative.
Pe parcursul activității sale în echipa UNIQA, Mihaela Stroia, din rolul de director economic, a coordonat și implementat proiecte importante pentru optimizarea activității în aria financiară, pentru a crea un cadru de stabilitate și soliditate financiară a companiei, în baza principiilor de management al riscurilor și standardelor stabilite pentru un business responsabil.
“Parcurgem o perioadă în care adaptarea continuă este necesară, cu atât mai mult cu cât asigurările de viață reprezintă un motor important de creștere sănătoasă și durabilă pentru UNIQA în România. Compania se află într-o nouă etapă a evoluției, aducând în prim plan experiența oferită clienților, definită de simplitate, relevanță, accesibilitate și încredere. În acest context, activitatea pe segmentul asigurărilor de viață trece în coordonarea Mihaelei Stroia, un profesionist cu o vastă experiență, care a dat dovadă, de fiecare dată, de o conduită situată la cele mai înalte standarde de etică și integritate. Experiența și contribuția sa de până acum în cadrul UNIQA, în aria financiară, dar și la nivelul structurii superioare de management, ne oferă toată încrederea că vom continua să construim pe baze solide stabilitatea financiară a companiei pentru un business responsabil față de echipa, clienții și partenerii noștri, precum și față de comunitate”, au declarat reprezentanții Consiliului de Supraveghere UNIQA Asigurări de Viață.
„Preiau această funcție cu toată responsabilitatea, într-o etapă nouă a evoluției UNIQA, marcată atât de transformările de la nivelul companiei, cât și de provocările contextului actual, în care oamenii sunt tot mai conștienți de rolul și relevanța protecției prin asigurare. Stabilitatea financiară, modul în care gestionăm riscurile și responsabilitatea cu care desfășurăm activitatea vor continua să dea măsura reușitei noastre de a ne consolida poziția în rândul celor mai relevanți jucători din piața asigurărilor. Sunt onorată să fac parte din Directoratul UNIQA și am convingerea că, alături de colegii mei, vom crește mai departe încrederea și aprecierea de care UNIQA se bucură în rândul clienților și partenerilor săi”, a precizat Mihaela Stroia, CEO – Președinte al Directoratului UNIQA Asigurări de Viață.
Ce urmează pentru Grupul UNIQA
Următoarea perioadă aduce o serie de schimbări importante, care susțin transformarea și dezvoltarea activității Grupului UNIQA la nivel internațional, dar și în plan local. Compania parcurge o nouă etapă de evoluție, având obiective ambițioase pentru a obține evaluări de 5 stele din partea clienților în toate țările în care Grupul UNIQA este prezent.
Noul model de business al companiei armonizează procesele la nivelul piețelor internaționale, ceea ce permite mobilizarea tuturor compețentelor profesionale pentru a adresa nevoile clienților într-un mod personalizat, în funcție de segmentul de care aparțin – Retail, Bancassurance, Corporate & Affinity, oferindu-le produse și servicii de calitate, la nivelul celor mai înalte exigențe.
Cu o istorie de peste 10 ani în piața asigurărilor din România și beneficiind de peste 200 de ani de experiență ca parte dintr-un Grup internațional cu o prezență tot mai puternică la nivel european, UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de Viață continuă să aducă valoare în viață clienților, concentrându-și eforturile în trei direcții principale: dezvoltarea de produse și servicii relevante, care adresează nevoi de asigurare specifice, eficientizarea proceselor și optimizarea costurilor prin digitalizare, precum și investiția în calitatea echipei de profesioniști.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz