Stiri

Miele: interesul consumatorilor pentru electrocasnicele cu eficiență energetică este în creștere

5 apr. 2023 2 min

Miele: interesul consumatorilor pentru electrocasnicele cu eficiență energetică este în creștere

Reading Time: 2 minute

Primăvara este un moment dedicat curățeniei în locuință, tocmai de aceea, Miele, producător de electrocasnice premium, a pregătit oferte speciale la echipamentele care fac această activitate mai facilă.

În ofertă au fost incluse 20 de modele diferite de produse, selectate în funcție de categoriile preferate de consumatori: mașini de spălat rufe, uscătoare de rufe, aspiratoare, iar pentru momentele de relaxare au fost luate în calcul și espressoarele de cafea. 

În primele trei luni ale acestui an, interesul consumatorilor pentru electrocasnice a fost în creștere și au preferat să investească în confortul propriei locuințe. Astfel, clienții Miele au căutat mai degrabă produsele care sunt facil de utilizat, care oferă un grad ridicat de confort și integrează diferite funcții suplimentare sau sunt echipate cu tehnologie.

În egală măsură, consumatorii au început să fie tot mai interesați de electrocasnicele care sunt prietenoase cu mediul și au un consum redus de energie. Pentru Miele, acest lucru este posibil prin proiectarea și realizarea de electrocasnice cu o durată de viață de până la 20 de ani, dar și eficiente din punct de vedere energetic, cum ar fi mașinile de spălat care sunt echipate cu motorul ProfiEco, puternic, economic, care nu necesită întreținere.

Acestea includ și funcția CapDosing, care permite o utilizare confortabilă a balsamului sau a detergenților speciali deja dozați în cantitatea perfectă pentru un program de spălare. De asemenea, programele scurte de spălare precum QuickPowerWash curăță rufele eficient într-un timp mai scurt și cu mai puține resurse utilizate. 

Campanie promoțională „Curățenia de primăvară cu Miele” este activă în perioada 3 – 30 aprilie 2023 atât în magazinul online shop.miele.ro, cât și în toate Miele Experience Centers din țară. La nivel național este activă o rețea de opt Miele Experince Centers, în orașele București, Iași, Craiova, Timișoara, Oradea și Constanța. Aici, cei interesați pot testa electrocasnicele și, în egală măsură, pot primi consultanță specializată în privința acestora.  

Miele

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România, precum și două unități de producție aparținând filialei sale italiene de tehnologie medicală Steelco. Cifra de afaceri a companiei în anul 2021 s-a ridicat la aproximativ 4.84 miliarde de euro.

Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. În întreaga lume, întreprinderea de familie, aflată acum la a patra generație, are o forță de muncă de aproximativ 22.300 de persoane, dintre care 11.200 de angajați în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh, Germania.

Array

Articole pe aceeași temă: