Mi-e vara cu Antonia
Reading Time: < 1 minutLipton Ice Tea a lansat campania “Mi-e vara”, avand-o protagonista pe Antonia, si doua noi sortimente de ice-tea, in editie speciala: o combinatiede piersica si guava si un amestec de mango, cocos si lime.
Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale “Ce-ai in ceai”. Astfel, Antonia este personajul principal al celui mai nou spot TV Lipton Ice Tea si va fi protagonista unor evenimente speciale pregatite pentru fanii Lipton in noul sezon.
Alaturi de Antonia, Lipton invita fanii sa isi spuna povestile de vara si sa dea curs invitatiilor lansate sub hashtag-ul #mievara. Brandul pregateste o serie de surprize ce vor fi anuntate, pe parcursul celor trei luni de vara, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea.
Cele doua arome noi sunt disponibile in variantele de 0,5 L si 1,5 L PET.
Lipton este o marca Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture intre PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt imbuteliate si distribuite in Romania de catre Quadrant Amroq Beverages SA, membra a PepsiCo Beverages, sub licenta Pepsi Lipton Ltd.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz