MGID a achiziționat compania italiană Metup Native
Reading Time: 2 minuteMGID, platformă globală de publicitate online, anunță achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni în Metup Native S.r.l., rețeaua lider de native advertising din Italia deținută anterior de MetUp. Această înțelegere marchează cel mai recent pas în planurile de expansiune globală ale MGID.
MGID a intrat pe piața italiană prin parteneriatul cu Metup în 2019. Folosirea tehnologiei, datelor și expertizei Metup i-a permis platformei să-și îmbunătățească oferta de native advertising către agențiile de publicitate și editorii din Italia.
Până acum, colaborarea i-a oferit șansa MGID să-și crească acoperirea în regiune și să atingă peste jumătate (55%) din publicul digital al Italiei, prin parteneriate cu editori premium precum liberoquotidiano.it, ilfattoquotidiano.it, ilfoglio.it, iltempo.it și gds.it.
Sergii Denysenko, CEO-ul MGID, a declarat:
“Aceasta este prima noastră achiziție, dar cu siguranță nu va fi ultima. Ne aflăm într-o căutare constantă de companii adtech lidere de piață care ne pot complementa oferta pe piețele locale. Achiziția Metup Native a reprezentat pentru noi o decizie ușoară, deoarece nu doar că împărtășește aceleași valori cu noi, dar cunoștințele lor despre piață și prezența sunt cu adevărat impresionante. Suntem nerabdatori să ne continuăm activitatea pe piața italiană și să dezvoltăm și mai mult parteneriatele cu clienții.”
Shahram Bahadori, CEO-ul Metup Native S.r.l., a spus la rândul său:
“Să fim parte din MGID reprezintă o piatră de temelie pentru Metup. Ne dorim să imbunatatim statutul actual al MGID în Italia cu ajutorul echipei noastre de experți, a cunoștințelor despre piață și prin oferta diferențiată de produse, să oferim un serviciu de neegalat pentru editorii noștri și partenerii din publicitate.”
Anul trecut compania MGID a anunțat ca se extinde în România, oferind premium online inventory și poziționări de mare impact pentru agențiile și clienții de publicitate.
Platforma de native advertising arată cum, investind într-o strategie digitală captivantă și neintruzivă, adaptată nevoilor individuale ale consumatorului în fiecare etapă a procesului de vânzare, specialiștii în marketing pot construi încredere și, în cele din urmă, își pot fideliza clienții.
Native advertising oferă mecanismul acestei abordări prin furnizarea de conținut creativ de înaltă calitate într-o varietate de formate, care spun o poveste interesantă si bine elaborată, educă și informează publicul și se aliniază cu călătoria clientului pe mai multe canale.
Despre MGID
MGID este o platformă globală de publicitate care ajută brandurile să atingă audiențe locale unice la scală largă. Utilizează tehnologie bazată pe inteligență artificială, pune pe primul loc confidențialitatea clienților oferind reclame relevante, de înaltă calitate, în medii sigure pentru branduri.
Compania oferă o varietate de formate de reclame, inclusiv native, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă utilizatorului. Acest lucru le permite publicitarilor să stimuleze performanța și notorietatea, iar editorilor să își păstreze și să monetizeze audiențele. În fiecare lună MGID atinge 900 de milioane de cititori unici, 200 de miliarde de afișări, din 25.000 de editori verificați.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz