Caroli, în creștere față de prima jumătate a anului trecut
Reading Time: < 1 minutProducătorul de mezeluri Caroli continuă trendul ascendent înregistrat în anul 2015, atingând în primul semestru din 2016 o cifră de afaceri de aproximativ 229 mil. RON, cu 34% mai mult faţă de cifra de afaceri din primele şase luni ale anului trecut. De asemenea, compania a avut un profit net în valoare de 8,8 mil. RON, în creştere cu 122% faţă de aceeaşi perioadă din 2015.
În 2016, compania a investit aproximativ 3 milioane de euro în dezvoltarea reţelei de logistică şi modernizarea fabricii de la Piteşti, prin introducerea unor tehnologii de producţie noi.
“Suntem încrezători că vom continua anul 2016 cel puţin la fel de bine pe cât l-am început şi dorim să îi răsplătim în continuare pe consumatori pentru încrederea acordată”, declară Roxana Manolescu, CFO, Caroli Foods Group.
Caroli face progrese şi în materie de notorietate. Compania care se află printre cele mai puternice branduri româneşti se bucură de o creştere a notorietăţii spontane de şase procente raportat la anul trecut, ajungând la 33%, în timp ce notorietatea asistată a atins nivelul de 97%.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz