Rețeaua de magazine de proximitate în franciză, LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash & Carry, își va dubla numărul de magazine în următorii patru ani.
Franciza LaDoiPași, care cuprinde în acest moment peste 860 de magazine, este răspândită pe întreg teritorul României, cu 40% dintre magazine poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. METRO urmărește expansiunea atât în mediul urban, cât și în cel rural.
„Investim în rigoare, eficiență, dar și în programe dedicate partenerilor noștri pentru a garanta o experiență de cumpărare cât mai plăcută. Alături de antreprenori ne asigurăm că punem la dispoziție clienților mix-ul potrivit de produse, servicii și oferte speciale, în așa fel încât să răspundem permanent nevoilor lor”, a declarat Irinel Popescu, Șeful Departament Retail METRO România – LaDoiPași.
Potrivit METRO Cash & Carry, dezvoltarea accelerată a rețelei LaDoiPași este susținută de avansul comerțului tradițional, care acum reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creșterea puterii de cumpărare, dar și de investițiile pe care le face compania.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…