Metro lansează trei ghiduri digitale pentru a susține industria HoReCa
Reading Time: 2 minutePentru METRO România, susținerea afacerilor din domeniul HoReCa a fost și rămâne un obiectiv primordial. Astfel, sortimentul variat de produse pentru profesioniști, sprijinul oferit în activitatea zilnică, asigurarea de consultanță și soluții digitale profitabile sunt completate de o serie de proiecte inovatoare, dedicate promovării antreprenorilor din industrie prin cele mai eficiente mijloace.
Cu un conținut complex, validat de echipele de experți din cadrul echipei METRO, cele trei ghiduri sunt disponibile în mod gratuit pe www.metro.ro și sunt menite să le ofere clienților METRO un ajutor consistent în promovarea afacerilor lor.
Conceput pentru a pune în valoare serviciile, facilitățile și resursele de care turismul românesc dispune, “Ghidul de turism METRO” aflat la cea de-a doua ediție aduce în prim-plan, peste 250 de atracții turistice din 10 regiuni – Maramureș, Transilvania, Crișana, Banat, Oltenia, Bucovina, Moldova, Dobrogea, Muntenia și București – dar și locațiile de top ale clienților METRO din fiecare dintre aceste zone. În total este vorba de peste 150 hoteluri și restaurante din portofoliul de clienți al METRO.
Ghidul de evenimente, dezvoltat într-o primă ediție anul acesta, susține industria HoReCa, promovând în 89 de pagini peste 200 de localuri fabuloase, aparținând
clienților METRO și care dispun de toate condițiile pentru a găzdui evenimente la cele mai înalte standarde, private sau corporate.
Toate locațiile prezentate în cele două ghiduri, de turism și de evenimente sunt însoțite de fotografii relevante și de un cod QR, prin scanarea căruia accesul către toate facilitățile oferite de fiecare destinație în parte este direct și extrem de facil. Promovarea acestor ghiduri în mediul digital este menită să crească semnificativ traficul în locațiile clienților.
În cel de-al treilea proiect marca METRO este un “Ghid de igienă”, în care antreprenorii au centralizate toate informațiile necesare pentru crearea, implementarea adecvată și optimizarea celor mai stricte sisteme de control (HACCP). Ghidul conține atât recomandări de produse profesionale de curățenie din sortimentul METRO care corespund reglementărilor în vigoare, cât și fișe care pot fi descărcate printr-un simplu click și utilizate direct în locație.
„Pentru METRO, clienții sunt parteneri, iar un parteneriat de succes se bazează pe viziune comună și colaborare constantă. Suntem alături de industria de HoReCa și venim permanent cu inițiative care să îi susțină în activitatea lor, să le ofere resurse pentru succes și să îi sprijine în atragerea de noi consumatori. Astfel, echipa noastră a identificat zonele cu potențial pentru HoReCa, iar alături de experți și specialiști a dezvoltat aceste materiale tip ghid, cu informații utile și prezentări atractive. Vom rămâne în continuare alături de antreprenorii HoReCa, pentru a identifica împreună cele mai importante aspecte pentru afacerile lor și a veni cu soluții pentru succes”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.
Cele trei ghiduri sunt disponibile online și pot fi găsite pe site-ul METRO, în secțiunea dedicată.
METRO România este un susținător cu tradiție al industriei HoReCa, oferind permanent soluții care să asigure o logistică și procese de livrare optimizate, precum și servicii digitale care oferă vizibilitatea online și cresc eficiența afacerilor. Special pentru sectorul HoReCa a fost dezvoltată marca proprie METRO Chef, cu produse profesionale ce satisfac și susțin necesitățile industriei gastronomice. De asemenea, ultimii ani au fost marcați de numeroase campanii de susținere a segmentului, de la inițiative menite să promoveze afacerile independente și serviciile pe care acestea le oferă și până la acțiuni și materiale de interes general pentru antreprenorii și personalul acestora.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz