Stiri Companii OPEN FOR BUSINESS

Metro lansează platforma digitală DISH, în sprijinul afacerilor HORECA

21 ian. 2021 3 min

Metro lansează platforma digitală DISH, în sprijinul afacerilor HORECA

Reading Time: 3 minute

Metro sprijină afacerile HoReCa prin lansarea DISH în România, o platformă ce oferă soluții digitale dezvoltate chiar cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalității, pentru a asigura vizibilitatea online și a crește eficiența afacerilor.

Peste 200.000 de restaurante din 16 țări deja folosesc serviciile digitale DISH, care le facilitează, printre altele, procesele de business, le asigură relevanță și vizibilitate ridicată în mediul online și le oferă susținere în evaluarea obiectivelor și indicatorilor esențiali de business. Soluțiile digitale DISH sunt disponibile de acum și în România și marchează startul unui proces amplu de transformare digitală, parte din viziunea pe termen lung și din strategia de dezvoltare a Metro Cash&Carry România.

„Susținem afacerile HoReCa și nevoia lor de transformare digitală și venim astfel în întâmpinarea nevoilor lor cu un produs revoluționar în piață, atât din perspectiva multitudinii de beneficii pentru client, cât și din cea a prețului imbatabil pentru calitatea tehnologiilor incorporate în produsul DISH. Anul acesta a fost extrem de dificil pentru antreprenorii din acest domeniu și i-a pus în fața multor provocări. Pentru a-i ajuta să păstreze o afacere eficientă și profitabilă, Metro lansează platforma DISH, o soluție ce îi ajută să eficientizeze procesele pornind de la cerințele și nevoile actuale. Folosirea acestor soluții digitale asigură vizibilitate și relevanță în mediul online pentru afacerile HoReCa, deoarece contextul actual face ca majoritatea clienților lor să caute produse HoReCa în mediul online”, a spus Adrian Ariciu, CEO Metro Cash&Carry România.

Începând cu 15 ianuarie 2021, prin intermediul DISH sunt disponibile două pachete ce grupează diferite soluții digitale, dezvoltate pentru a răspunde nevoilor de digitalizare a afacerilor HoReCa din România: Starter și Professional.

Pachetul „Starter” se adresează clienților cu o prezență digitală incipientă și oferă servicii digitale de bază, pentru începerea construirii prezenței online a afacerilor, precum crearea rapidă și intuitivă a website-ului.

Pachetul „Professional” reprezintă o variantă avansată și mai complexă a pachetului Starter și oferă o gamă extinsă de soluții digitale, care ajută afacerile HoReCa să profite de mai multe avantaje ale prezenței online. Acest pachet include un  modul de comenzi online, fără niciun comision către terți, un serviciu dezvoltat pornind de la cererile tot mai frecvente primite de la afacerile din industria ospitalității, rezervări online ce facilitează planificarea și organizarea rezervărilor. Totodată descrierea și traducerea automată a website-ului sunt valabile în 18 limbi, datorită unui modul de inteligență artificială, notificări SMS sau plan vizual al meselor din locație.

În plus, chiar dacă activarea acestor soluții este ușoară și nu necesită cunoștințe tehnice avansate, Metro își propune să le asigure clienților o parte importantă de consultanță prin call-center dedicat DISH, oferindu-le sprijinul și expertiza sa pentru a integra cât mai ușor digitalizarea în afacerile lor.

Pentru Pachetul Starter este necesară plata unui tarif unic de activare de 299 lei (fără TVA).

Pentru Pachetul Professional se va percepe un tarif unic de activare de 99 lei (fără TVA) și un abonament lunar de doar 99 lei (fără TVA).

De asemenea, această lansare vine și cu o ofertă specială. Până la 31 ianuarie 2021, clienții nu vor plăti tariful de activare pentru nici unul din pachete. În plus, clienții care activează Pachetul Professional vor beneficia și de utilizarea gratuită a platformei timp de 2 luni de la data activării.

Pentru început, platforma va fi lansată în București, cu planuri de extindere cât mai rapidă, treptat, în toată țara.

În perioada următoare, portofoliul de servicii DISH va continua să se dezvolte, iar clienții vor putea accesa noi soluții inovatoare pentru digitalizarea afacerilor, de la planificarea meniului sau dezvoltarea și construirea graficii pentru website, până la soluții de comunicare pe rețelele de socializare.

Soluțiile digitale DISH sunt dezvoltate de către „Hospitality Digital”, divizia digitală a Metro AG. Toate soluțiile digitale au fost dezvoltate în strânsă colaborare cu parteneri HoReCa din mai multe țări europene, ceea ce a condus la o creștere semnificativă a eficienței afacerilor HoReCa și a contribuit notabil la creșterea prezenței online a cafenelelor, barurilor și restaurantelor.

Mai multe informații despre serviciile digitale sunt disponibile aici.

În întreaga lume, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27,1 miliarde de euro.

Credit foto: Photo 178841792 © BiancoBlueDreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: