Business Stiri

METRO lansează noul concept LaDoiPași Extra pentru retailul de proximitate

11 sept. 2024 2 min

METRO lansează noul concept LaDoiPași Extra pentru retailul de proximitate

Reading Time: 2 minute

METRO România accelerează investițiile pe segmentul de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPași Extra, conceput pentru deservirea comunităților urbane și peri-urbane, un concept care numără deja 30 de magazine în București.

Mixul dintre knowledge-ul acumulat cu magazinele existente și expansiunea din viitorul apropiat va ajuta compania să definitiveze traiectoria modelului de business pe care îl va oferi viitorilor parteneri de business.

LaDoiPasi

„LaDoiPași Extra este pasul firesc pe care METRO îl face pe baza experienței acumulate cu franciza La DoiPași. Este un format pe care încă îl testăm pentru a-i optimiza parametrii, dată fiind audiența diferită, exclusiv din mediul urban, însă am parcurs deja etape importante și avem convingerea că se conturează un proiect valoros pentru publicul-țintă. Abordarea strategică este și de a crea, prin LaDoiPași Extra, un liant între clienții noștri din HoReCa și segmentul de conveniență, prin integrarea unor soluții personalizate food-to-go și ready meals, care au devenit tot mai atractive pentru consumatorii finali.”

Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România, compania care operează LaDoiPași Extra

Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPași Extra au suprafețe cuprinse între 60 – 200 mp și propun o varietate extinsă de produse alimentare și non-alimentare, cu focus pe soluții tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.

Magazinele LaDoiPași Extra sunt formate moderne, organizate intuitiv, pentru a fi parcurse rapid, integrate digital cu infrastructura METRO, astfel încât procesele de aprovizionare și gestionare se derulează eficient, cu un efort minim din partea echipelor.

LaDoiPasi

Noul format completează portofoliul METRO România pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPași, care astăzi depășește 2.400 de magazine.

METRO este specializat în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata pentru deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și businessurilor din zona de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders).

În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți, care pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locație (Food Service Distribution, FSD) – toate susținute și interconectate digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional, destinat nevoilor clienților profesioniști, care s-a extins continuu din 2019. METRO operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.

Array

Articole pe aceeași temă: