Metro Cash & Carry în parteneriat cu Microgreens cultivă și pune la dispoziția clienților magazinului din Băneasa ingrediente cât mai proaspete, începând cu octombrie 2019 retailerul aducând prima microsferă inteligentă pentru creșterea ecologică a plantelor aromatice.
Microsfera este o grădină verticală indoor, automatizată, care susține 175 de ghivece de microplante simultan, în doar două săptămâni. Inovația în agricultura urbană asigură un mediu controlat, sănătos, fără pesticide, plantele păstrându-și proprietățile nutritive și un nivel ridicat de antioxidanți.
“Lucrăm de mai bine de doi ani la dezvoltarea acestei soluții de indoor farming. Microsera a ajuns acum la maturitate tehnologică și poate satisface nevoia de plante aromatice proaspete a oricărui magazin Cash & Carry. Parteneriatul cu Metro ne permite să începem reformarea modului în care se face agricultură în România și să încercăm să fim un exemplu de abordare ecologică a cultivării de legume și plante aromatice”, a declarat Cristian Tudor, General Manager, Microgreens România.
În magazinul din Băneasa se găsesc cele mai uzuale plante aromatice folosite precum pătrunjel, leuștean, busuioc, coriandru sau mentă. Acestea sunt crescute până ajung la un gramaj de 30-40 grame apoi sunt expuse pe rafturi spre vânzare.
Întreaga producție este controlată printr-o aplicație care asigură informații specifice despre temperatură, lumină sau umiditate. Microsfera utilizează responsabil resursele conservând energia, cu un consum estimat de 730 Kwh/mp/an și de apă, cu un consum estimat de 4 mc/mp/an, dar și reducând timpul de creștere și eliminând nevoia de transport.
Metro planifică în 2020 exinderea numărului de microsere în alte cinci magazine din rețeaua cash&carry cu scopul de a crește disponibilitatea produselor ultrafresh.
Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…
Digi Communications NV, unul dintre liderii la nivel european în domeniul telecomunicațiilor, listat la Bursa de Valori București, raportează venituri…
Valoarea totală a pieței ceasurilor de lux a ajuns în 2023 la aproape 44,2 miliarde de dolari și se estimează…
Zexe Braserie, afacerea lansată de Ana Consulea, Chef cofetar multipremiat, devine Zelateria, după un amplu proces de rebranding inițiat în…
Am vorbit cu Vlad Petre, Managing Director al Saatchi Creative Hub Bucharest, despre un an 2024 care a adus creștere…
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…