Grupul MetLife, în cadrul căruia este afiliat unul dintre principalii jucători din piața asigurărilor de viață din România, Metropolitan Life, a publicat Raportul anual de Sustenabilitate, care evidențiază acțiunile companiei de a integra sustenabilitatea în toate operațiunile sale. Urmărind scopul organizațional „Întotdeauna alături de tine, construim un viitor mai încrezător”, MetLife își concentrează eforturile către a construi un viitor mai sigur și durabil, prin prisma echipei sale, a produselor și serviciilor sale de protecție financiară și a investițiilor.
În cadrul Grupului MetLife, sustenabilitatea reprezintă gestionarea responsabilă a afacerii și susținerea oamenilor de-a lungul vieții lor. Pentru a susține promovarea progresului către un viitor durabil, MetLife și-a aliniat strategia de sustenabilitate cu un subset al Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite relevant pentru activitatea sa și a stabilit un set de angajamente specifice.
„Scopul nostru de a contribui la un viitor mai sustenabil și încrezător inspiră întreaga echipă MetLife și generează valoare pe termen lung pentru toate părțile implicate. De peste 156 de ani, suntem o companie responsabilă și o sursă de stabilitate, iar acțiunile pe care le desfășurăm astăzi reflectă capacitatea noastră de a acționa în mod constant, pentru toate părțile interesate, în anii ce vor urma.” a declarat Președintele și CEO-ul MetLife, Michel Khalaf.
Grupul MetLife se angajează ferm în acțiuni de sustenabilitate, adoptând politici și inițiative care vizează reducerea impactului asupra mediului, sprijinirea comunităților și promovarea responsabilității sociale.
Din Raportul anual de Sustenabilitate al MetLife fac parte:
Metropolitan Life își afirmă continuu angajamentul ferm față de conservarea mediului și susținerea comunităților locale prin numeroase inițiative sustenabile și responsabile, în linie cu misiunea Grupului MetLife din care face parte. În ultimii 25 de ani, compania a alocat peste 3,3 milioane de euro în programe de educație financiară, de incluziune socială a tinerilor și copiilor defavorizați, dar și în acțiuni de sustenabilitate, contribuind la dezvoltarea comunităților locale și la îmbunătățirea calității vieții. De asemenea, Metropolitan Life se bucură de realizări care demonstrează grija și protecția oferită oamenilor, atât clienților, cât și angajaților, compania obținând în 2023 Certificarea „Great Place To Work” și în același an, multiple recunoașteri Seramount pentru cultura organizațională și practicile de incluziune în echipă.
„Metropolitan Life, ca partener de încredere al românilor, contribuie la crearea unei vieți sustenabile și sigure, prin implementarea inițiativelor ce protejează mediul și sprijină comunitățile locale. Credem că prosperitatea economică trebuie să coexiste armonios cu protecția mediului și cu bunăstarea societății. Prin programele noastre de reducere a impactului asupra mediului și prin susținerea proiectelor educaționale și de incluziune socială, ne dedicăm construirii unui viitor mai încrezător.” a spus Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.
Festivalul BEACH, PLEASE! și Ministerul Afacerilor Interne, prin Agenția Națională Antidrog (ANA), lansează o campanie antidrog dedicată tinerilor, semnată de…
Grupul francez de real estate Catinvest anunță consolidarea ElectroPutere Parc ca unul dintre cele mai mari centre de retail din…
O nouă versiune a contractului pentru producătorii de băuturi, din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin şi băuturi…
Kaufland își menține poziția în topul celor mai mari companii de retail din România, după cifra de afaceri, și continuă…
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, lansează o nouă categorie în care dorește să reducă risipa: florile. Din…
Conform Starcom România, în ultima perioadă, evenimentele și activitățile culturale au câștigat popularitate în rândul românilor dornici să le exploreze.…