Stiri

Meta lansează ‘Meta Boost’ – o platformă online de training pentru întreprinderile mici și mijlocii

Reading Time: 2 minute

Meta lansează astăzi în România programul Meta Boost – un hub de training online, gratuit și atractiv dedicat întreprinderilor mici și mijlocii (IMM). Platforma le permite IMM-urilor să învețe, să rămână conectate și să progreseze. Dar Meta Boost oferă mai mult de atât – de la oportunități de dezvoltare a competențelor și povești de succes inspiraționale, până la mentorat și un sentiment de comunitate. Lansarea a fost marcată printr-un eveniment oficial, cu paneluri și workshop-uri despre instrumente digitale pentru IMM-uri, ce s-a desfășurat în București.

Privind în ansamblu, în România pandemia a dărâmat zidul care exista înainte față de încrederea oamenilor în cumpărăturile online. Există o tendință din ce în ce mai mare de a susține brandurile naționale ce dovedesc că pot să prospere chiar și în vremuri dificile. Mediul online a devenit principalul canal de comunicare pentru branduri și consumatori, care au încercat să rămână în contact și să meargă mai departe. Însă noua normalitate înseamnă adesea pentru întreprinderile mici și adaptarea modelului de afaceri și mutarea unei mari părți a acestuia în online. Acest lucru poate contribui la menținerea lichidităților și a locurilor de muncă, dar pentru unele companii a fost o misiune dificilă.

Ținând cont de modul în care pandemia a afectat întreprinderile mici și mijlocii, Meta a decis să lanseze un program online pentru a sprijini antreprenorii. Prin intermediul acestei platforme, IMM-urile au posibilitatea de a-și utiliza mai bine prezența online și de a învăța noi modalități pentru îndeplinirea obiectivelor.

Jacob Turowski, Head of Public Policy, Central and Eastern Europe, la Meta, explică: „Vrem să consolidăm prezența Meta în România, începând cu un eveniment care extinde sprijinul nostru pentru IMM-uri, mai ales după doi ani dificili. Scopul nostru este să-i ajutăm pe antreprenori să profite la maxim de potențialul internetului și al instrumentelor Meta, oferindu-le informații utile despre cum să își planifice campaniile, să-și structureze bugetele și să vină în întâmpinarea așteptărilor clienților lor, într-un mod care să facă diferența.”

Lansarea programului Meta Boost în România a fost marcată astăzi printr-un eveniment oficial la București. Cu această ocazie, Vitnija Saldava, Public Policy Manager România la Meta, a fost însoțită de Pavel Popescu, deputat, Camera Deputaților, Parlamentul României, care au urat bun venit reprezentanților întreprinderilor mici și mijlocii invitate.

Evenimentul a continuat cu un panel intitulat “Building communities around your business”, moderat de prezentatorul Șerban Copoț, în cadrul căruia au luat cuvântul Alina Burlacu, Director General – Romanian Business Leaders; Constanța Rușinaru, Director General – Centrul de Limbi Străine Belle Languages; Tudor Turcu, Șef Serviciu Comunicare Publică, Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) și Emil Munteanu, Managing Partner, Power Net Consulting. În continuare, cele două workshop-uri Meta Boost, „Engage your audience creatively”, respectiv “Mobile first creative to help you drive action” au oferit participanților sfaturi și ponturi valoroase pentru creșterea prezenței lor online, informații despre marketingul digital și despre creșterea gradului de conștientizare a ofertelor.

Pe termen lung, Meta va implementa o serie de inițiative pentru a își consolida prezența în regiunea Europei Centrale și de Est.

Cristi Dorombach

Recent Posts

LooLoo Kids primește al doilea „buton de diamant” din partea YouTube pentru canalul său în limba spaniolă

YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…

49 de minute ago

Dezvoltarea unei societăți de avocatură prin echipe specializate în nișe de drept

JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…

53 de minute ago

Dispozitivele pentru diabet generează vânzări de 37 milioane de lei anual, cu cifre în creștere

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…

2 ore ago

Trendyol a vândut 1.6 milioane de articole la Black Friday în România

Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…

2 ore ago

Erste Private Banking, desemnat cel mai bun serviciu de profil din România de către PWM/The Banker și Global Finance

Erste Private Banking România a fost desemnat cel mai bun serviciu de Private Banking din România, de către două dintre…

2 ore ago

Ediția din 2024 a competiției Arena Bucătarilor aduce premii de 80.000 de lei

Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…

3 ore ago