Meron se extinde în Oradea
Reading Time: 2 minuteMeron anunță deschiderea primului coffee shop din Oradea, al 10-lea din țară. Cu o investiție totală de peste 100.000 euro, noua locație este situată în Lotus Mall, intrarea principală în Atrium, făcând parte din strategia brandului de a deschide două locații în Oradea anul acesta și o a treia în 2020.
Compania țintește deschiderea a șase noi coffee shop-uri care urmează să fie inaugurate în Timişoara, Sibiu, Bistriţa, Brașov, București până la finalul anului 2019. Pe fondul creșterii numărului de unități, brandul clujean estimează o cifră de afacere de aproximativ 15 milioane lei.
Cu o investiție inițială de peste 90.000 de euro, compania Meron a încheiat al treilea an de creştere a business-ului cu 10 locații funcționale, o prăjitorie proprie de cafea și o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, în creștere cu 35% față de anul precedent.
Lanțul de coffee shop-uri are access la peste 80.000 de clienți lunar, care au parte de o experiență cu adevărat autentică în ceea ce privește cafeaua de specialitate. Echipa Meron a ajuns la aproximativ 80 de persoane şi se va extinde pe măsura ce brandul va deschide noi coffee shop-uri. MERON pune preţ pe oameni și pe pasiunile lor, și a reușit astfel să creeze o comunitate a iubitorilor de cafea.
„Cu fiecare locație pe care o deschidem, dorim să aducem o schimbare de percepție asupra rutinei în care ne bem cafeaua. Scopul nostru este ca fiecare consumator să înțeleagă cultura cafelei de specialitate și întregul proces prin care cafeaua ajunge la el, de la fermier până la barista. Educația consumatorului este un pilon important în filozofia brandului Meron, alături de echipa tânără și pasionată de specialty coffee”, a declarat Bogdan Ciocian, Founder & CEO Meron.
Perioada 2018 până în prezent a reprezentat o perioadă benefică pentru brand-ul clujean prin extinderea business-ului, creşterea lanţului de coffee shop-uri la 12 locaţii, 10 deja deschise – 7 coffee shop-uri în Cluj-Napoca (Napoca, Platinia, 2 locatii in VIVO!, Central, Roastery, prăjitoria proprie, și un coffee corner în Diverta (Iulius Mall Cluj-Napoca), una în București (Cișmigiu), una în Satu-Mare (Shopping City), una în Oradea (Lotus Mall) și două în curs de finalizare. Cel mai nou coffee shop deschis în Oradea este doar prima din planul pentru acest oras aflat intr-o dezvoltare accelerata, cea de-a doua locatie avand ca data de deschidere 1 octombrie.
Planurile de business Meron la nivel național vizează deschiderea a 30 locații pentru următorii 5 ani, cu potențial de extindere pe plan internațional.
Povestea brandului Meron a început în 2015, când o echipă de investitori clujeni au creat un concept unic pentru spațiul cafelei din România, conturând prima locație a unui lanț ce urmează să se dezvolte în franciză. Conceptul pornește de la cuvântul “Meron”, care provine din limba greacă și înseamnă „zile”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz