Merită BIO, noua campanie Napolact BIO semnată de Propaganda
Reading Time: 3 minutePărinții de azi sunt într-o cursă neîncetată a excelenței pentru copiii lor, de la modele de parenting, grădiniță și scoală, până la hobby-uri și alimentație. Chiar și așa, cu toate eforturile depuse și toată informația de care dispun, se luptă inevitabil cu îndoieli. Am făcut, oare, cea mai bună alegere?
De la acest insight a fost construită noua poziționare Napolact BIO – lactate pe care merită să le alegi pentru că asigură o sursă hrănitoare și de încredere în dezvoltarea copiilor, indiferent de vârsta la care sunt.
Nu e nimic mai liniștitor decât să știi că ai alături un adevărat suport în creșterea și dezvoltarea celui mic. Iar gama de lactate Napolact BIO, cu lapte pur din Ardeal, este prezentă în toate etapele vieții. Atât pentru părinți, cât și pentru cei mici.
Această realitate din viața unei familii este surprinsă și în noua campanie de comunicare unde produsele Napolact BIO joacă un rol metaforic, de sprijin pentru cei mici, dar și pentru părinți, în fiecare etapă importantă.
„În contextul actual, în care prețul influențează foarte mult decizia de la raft, oamenii au nevoie de mult mai mult pentru a se convinge că merită să plătească prețul produselor BIO. De aceea, gama Napolact BIO, prin produsele curate și nutritive, făcute doar din lapte ecologic pur din Ardeal, devine sprijinul de care orice părinte are nevoie. Un sprijin care le oferă încrederea că fac bine ceea ce fac. Părinții sunt liniștiți că fac cea mai bună alegere, astfel încât cel mic să crească mare și puternic, și au vitalitatea necesară să se bucure de fiecare moment alături de ei ”, a declarat Eliza Calciu-Șerban, Director Marketing FrieslandCampina România.
Pionier și lider pe piața lactatelor bio din România încă din 2015, Napolact își reconfirmă, prin noua platformă de comunicare, „Merită bio!”, angajamentul de provider de lactate de calitate, simple și curate, făcute din lapte din surse locale din Ardeal, și continuă să inspire încredere tuturor părinților prin nutriție de înaltă calitate.
„Să faci o campanie care se adresează părinților, nu este cel mai ușor task. Ei știu cel mai bine ce are nevoie familia lor și nu poți să-i păcălești. Însă când ai un client cu produse simple, bune și de încredere, MERITĂ să faci cea mai drăguță și sinceră campanie. Așa că data viitoare când vei sta la frigiderul cu lactate din supermarket și te vei gândi dacă MERITĂ sau nu să plătești puțin mai mult pentru Napolact BIO, adu-ți aminte că Merită BIO.”, declară Adriana Chirtu, Senior Copywriter, Propaganda.
Campania se derulează începând cu luna februarie și include un spot TV, precum și amplificare în digital și in-store.
Spotul TV este regizat de Iulian Moga, un tătic cu experiență în reclamele cu copii, iar muzica, compusă de Marius Moga, punctează fiecare moment important din spot, fiind și ea, la rândul ei, un adevărat sprijin pentru derularea acestei campanii.
Credits
ECHIPA NAPOLACT
Eliza Calciu-Șerban | Marketing Director
Gabriela Nicuț-Runcan | Marketing Manager
Andrei Vasile | Brand Manager
ECHIPA PROPAGANDA
Bogdan Nestor | Creative Lead
Adriana Chirtu | Senior Copywriter
Petra Martin | Digital Art Director
Mădălina Râpeanu | Head of Strategy
Atoussa Bassiri | Group Account Director
Roxana Marinică | Account Manager
Marcela Moldovan | AV Director
ECHIPA ABIS
Iulian Moga | Regizor
Liviu Gherghe | Director de Producție și Post-producție
Mariana Andriescu | Producător
Marius Moga | Muzică
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz