Merchands of Space, disponibil si in Google Play
Reading Time: 2 minuteMerchants of Space, jocul de tip manager lansat de Possible Games la mijlocul lunii iulie in App Store, este disponibil de acum si din Google Play.
Scopul jocului este de a-i face pe jucatori sa isi construiasca si dezvolte propriul imperiu spatial, prin colonizarea de noi teritorii si prin negocierile cu prietenii din joc. Astfel, jucatorii vor ajunge sa descopere spatiul prin dezvoltarea propriei navete spatiale.
“Datorita noului nostru sistem de interfata am reusit sa modificam ecranele din joc fara sa reconstruim intregul joc. Informatiile din joc se incarca dinamic, ceea ce permite ca multe mecanici din cadrul jocului sa fie incarcate rapid. Colectarea si analizarea datele de la jucatori se realizeaza in timp real, ceea ce ne face sa ne bucuram de o experienta de joc impecabila.” a explicat Daniel Moro, lead game designer.
„Vrem sa ne mentinem pozitia de inovatori in industrie si sa aratam cat de departe poate sa mearga grafica de calitate, chiar si pe suprafata mica permisa de ecranul unui telefon mobil. Premiul castigat la Cannes cu Adventures of Poco Eco: The Lost Sounds ne da incredere ca piata este pregatita pentru jocurile de inalta calitate tehnica si pentru cat mai multa inovatie”, a declarat Stefan Iarca, Country Head, Possible Romania.
Possible Games este de asemenea cunoscuta pentru jocuri si aplicatii precum “Small & Furious”, “The End App”, “Die Hard Game”, Totoya Creatures.
Possible CEE este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 18 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Tesco, Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, 1Hotels, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, ATV, Minimax, Generali, AXA. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising. La nivel mondial, reprezinta o retea de agentii digitale cu 22 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1000 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP. Lista de clienti internationali cuprinde: AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda, Starwood, World Wildlife Fund, Absolut Vodka, Michael Kors, Canon, Nike, Audi, Sony PlayStation, Pringles, etc.
In Europa, Possible detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Austria, Ungaria, Romania, Rusia.
Anul acesta, Possible a castigat un Bronze Lion la Cannes cu jocul pentru mobil si tableta “Adventures of Poco Eco”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz