Business

Mercedes-Benz Vans a vândut aproximativ 120.000 de mașini în trimestrul doi din 2023

Reading Time: 2 minute

Mercedes-Benz Vans a vândut 119.500 de autovehicule la nivel global în al doilea trimestru al anului 2023, ceea ce aduce o creștere de 19% în al doilea trimestru și de 16% în prima jumătate a anului. Astfel, divizia a obținut cel mai bun al doilea trimestru, precum și cel mai bun semestru din istorie.

Segmentul autovehiculelor pentru uz comercial a avut o contribuție semnificativă în perioada aprilie-iunie, cu o creștere de 23%, până la 101.600 de unități. În cazul autovehiculelor cu destinație privată, acestea au înregistrat o cifră de vânzări de 18.000 de unități, o creștere de 4%. Ponderea autovehiculelor electrice a crescut cu 18%, ajungând la 5.100 de unități.

Vânzările de la Mercedes-Benz Vans au crescut pe toate piețele strategice în al doilea trimestru. Principalele piețe rămân regiunile din Europa, cu vânzări în creștere cu 24%, până la 74.000 de autovehicule, pentru uz privat și comercial, și Asia, cu vânzări în creștere cu 22%, până la 12.100 de autovehicule pentru uz privat și comercial, în total. Statele Unite au obținut cel mai bun al doilea trimestru de vânzări din istorie (+5%, la 20.300 de unități). Germania, piața de origine a diviziei, de altfel și cea mai mare, a înregistrat o creștere a vânzărilor de 25%, până la 30.600 de unități.

Mercedes-Benz AG este unul dintre cei mai importanți furnizori globali de automobile și camionete premium și de lux. Compania urmărește obiectivul de a trece la un sistem complet electric, acolo unde condițiile de piață permit acest lucru. Mercedes-Benz își vinde vehiculele și serviciile în aproape toate țările din lume și are unități de producție în Europa, America de Nord și America Latină, Asia și Africa. Compania este listată la bursele de valori din Frankfurt și Stuttgart (simbol MBG). În 2021, grupul avea o forță de muncă de aproximativ 172.000 de angajați și a vândut 2,3 milioane de vehicule. Veniturile grupului s-au ridicat la 168,0 miliarde de euro, iar EBIT-ul grupului la 29,1 miliarde de euro.

Team

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

5 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

5 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

5 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

5 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

7 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

9 ore ago