Marketing

Mercedes-Benz lansează “Grow Up“, cea mai neconvențională campanie

Reading Time: < 1 minut

Mercedes-Benz marchează o nouă etapă în comunicarea de marketing, prin campania “Grow up”. Cele cinci modele din familia de autovehicule compacte – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA – sunt protagonistele “Grow Up”, campanie anunţată ca fiind cea mai neconvențională din istoria brandului, din punct de vedere al focusului pe digital și al mecanicii de conținut.

Campania are o componentă puternică lifestyle-centric, axându-se pe oameni aflaţi la graniţa dintre efervescența adolescenței și responsabilitățile vieții de adult, care reprezintă cel mai bine atitudinea față de viață a autovehiculelor compacte. „Grow up.”, care va fi adaptată local conform specificului fiecărei piețe, va continua pe parcursul întregului an.

Dezvoltată la nivel local pe amprenta campaniei globale, “Grow Up.” prezintă o nouă perspectivă asupra valorilor tradiționale, reinterpretându-le pentru a sublinia autenticitatea și modernitatea tinerelor generații, dar și valorile progresiste ale familiei de compacte Mercedes-Benz. Strategia locală a campaniei este construită integral pe baza particularităților stilului de viață al tinerilor români.

Astfel, cele cinci modele de compacte Mercedes-Benz – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA prind viață pe platforma digitală a campaniei, fiecare dintre cele 5 având asociate trăsături umane arhetipale, contemporane, ce reinterpretează valori tradiționale. Utilizatorii sunt încurajați să-și rescrie propriile reguli conform valorilor și cerințelor noilor generații.

Accesând platforma campaniei www.mercedes-benz.ro/growup, utilizatorii pot vedea poveştile contemporane ale unor tineri și adolescenţi, cu toate momentele euforice şi dramatice ale vieții lor. Astfel, este surprins și descris un nou univers powered by Mercedes-Benz, conceput pentru a inspira entuziasm în rândul generaţiei de tineri adulţi.

Lelia Petrescu

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

o oră ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

15 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

16 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

16 ore ago