Meli Melo Paris, crestere cu 10% a business-ului pentru anul trecut
Reading Time: 2 minute<p> </p> <p> Meli Melo Paris, liderul pietei locale de retail de bijuterii si accesorii fashion din Romania, mizeaza pentru anul in curs pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international.</p> <p> Anul trecut, compania a inregistrat o crestere cu circa 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2011, pana la valoarea de 8,25 milioane de euro.</p> <p> In 2011 cifra de afaceri a companiei a fost de peste 7,65 milioane de euro, pentru ca in 2012 sa fie inregistrata o crestere de aproximativ 10% a business-ului, la 8,25 milioane de euro, potrivit managementului Meli Melo Paris. Majorarea cifrei de afaceri a fost sustinuta de inaugurarea de noi magazine, dar si de increderea romanilor in produsele comercializate.</p> <p> Pentru anul in curs compania mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international.</p> <p> </p> <p> Cat cheltuie romanii pe bijuterii si accesorii fashion</p> <p> Pentru a purta accesoriile momentului, romanii cheltuie in medie 55 lei la o singura achizitie, iar frecventa cu care viziteaza magazinele de profil este saptamanala. Astfel, in magazinele Meli Melo Paris cele mai cumparate produse sunt gentile, similare proportional ca vanzare cu bijuteriile fantezie (coliere, cercei, bratari, inele), urmate de accesoriile de par si alte produse existente in oferta (esarfe, ceasuri, bijuterii din argint, otel sau placate cu aur). </p> <p> Conform reprezentantilor companiei, principalul motiv pentru care clientii opteaza in primul rand pentru astfel de produse este usurinta cu care acestea pot fi adaptate in functie de tinuta, aducand totusi in prim plan elementele cheie ale momentului in materie de accesorizare.</p> <p> In ceea ce priveste cele mai mari vanzari in magazinele Meli Melo Paris, conducerea companiei subliniaza ca acestea sunt inregistrate in lunile de vara, insa si in preajma sarbatorilor de iarna. De asemenea, o crestere a vanzarilor este inregistrata si in luna martie, cand majoritatea clientilor achizitioneaza produse ce pot fi oferite drept cadou cu ocazia Martisorului.</p> <p> In ceea ce priveste numarul mediu de clienti per magazin, se estimeaza ca lunar pragul celor 41 de magazine Meli Melo Paris este trecut de 3.500 – 4.000 de clienti.</p> <p> </p> <p> Despre Meli Melo Paris</p> <p> Meli Melo Paris este o companie infiintata in 1998, cu actionariat majoritar francez, fiind cel mai mare retailer de magazine cu bijuterii fantezie si accesorii de moda din Romania, detinand un total de 41 de magazine in tara si peste hotare.</p> <p> In prezent, reteaua Meli Melo Paris pune la dispozitia clientilor o gama vasta de bijuterii si accesorii fashion ce tin cont de cele mai noi tendinte din domeniu. Cu preturi foarte avantajoase, acestea sunt grupate in colectii sezoniere adaptate oricatui stil vestimentar, de la clasic la nonconformist.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz