Stiri

Mega Mall regândeşte zona de food

Reading Time: 2 minute

În contextul dinamicii pieţei de retail la nivel local, dar şi global, NEPI Rockcastle încearcă să îşi consolideze poziţia centrelor sale comerciale, prin creşterea relevanţei zonei de petrecere a timpului liber, servicii şi food.

Mega Mall, cel mai mare centru al NEPI Rockcastle în România, trece printr-o transformare, chiar dacă este unul dintre cele mai noi centre inaugurate în ţară. Cum zona de food court şi timp liber a ajuns să fie cheia diferenţierii în zonele dezvoltate, transformarea Mega Mall a devenit o prioritate. Cu un întreg etaj dedicat zonei de food court și divertisment, Mega Mall a investit, în 2017, în actualizarea ofertei comerciale, creând un mix unic de experiențe de petrecere a timpului liber și devenind centrul comercial cu cel mai mare număr de locații food din România. Procentul din suprafața totală a centrului comercial cu destinație de food sau divertisment a ajuns la 17%, iar zona de restaurante și fast food la peste 6,000 m2 închiriabili. Ca destinație 25% din aria centrului comercial are ca focus partea de divertisment și petrecere a timpului liber.

„Zona de food court a devenit o destinație mai importantă decât shoppingul în sine pentru un mall. Oamenii caută în primul rând spații unde să își petreacă timpul liber cu familia, prietenii sau colegii. Mai ales în București unde avem cel mai sofisticat client. Așteptările și exigențele pe această arie au crescut enorm și din acest motiv vrem să livrăm o experiență care să răspundă la aceste cerințe. Pe lângă crearea celui mai variat mix posibil vrem în continuare să îmbunătățim și partea ambient, proiect ce continua și în 2018 prin remodelarea zonei de spațiu comun.” spune Alexandru Șuiu, center manager Mega Mall.

Printre mărcile care au completat food court-ul Mega Mall în 2017 se numără Taco Bell, cel de-al doilea restaurant de acest tip din România, Two by Trickshot, Pep&Pepper, McDonald’s și Sbarro, acestea adăugându-se unui mix variat de branduri culinare, cu bucătării locale și internaționale pentru toate gusturile. Brandurilor din zona de foot court, situată la nivelul 2, li se adaugă Paul, brutărie și patiserie franțuzești, precum și conceptul unic de cafenea Manufaktura, ce oferă un meniu variat de tip bistro, ambele situate la parter. Astfel, oferta culinară a Mega Mall cuprinde 26 de branduri, fiind centrul comercial din România cu cel mai mare număr de locații food.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

2 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

2 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

6 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

7 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

8 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

8 ore ago