Stiri

Mega Mall găzduiește primul magazin Rituals Cosmetics din România

Reading Time: 3 minute

Pe 25 septembrie, Mega Mall adaugă o nouă destinație premium în portofoliul său. Centrul comercial inaugurează primul magazin Rituals Cosmetics din România, care va fi situat la parter. Momentul marchează o premieră națională, oferindu-le vizitatorilor ocazia de a explora produsele de lux ale brandului internațional, de la îngrijire corporală, până la parfumerie de casă și ținute confortabile.

Adăugarea unui brand internațional de renume, precum Rituals Cosmetics, reflectă eforturile continue ale centrului comercial de a le răspunde vizitatorilor la așteptările diverse. Astfel, le oferă acces la ultimele tendințe globale în materie de îngrijire personală și bunăstare.

Cu fiecare nouă lansare, Mega Mall devine mai mult decât un centru de retail – se transformă într-un hub social, unde vizitatorii săi pot descoperi produse premium, pot participa la evenimente speciale și se pot bucura de experiențe unice.

Începând cu 25 septembrie, de la ora 11:00, vizitatorii din Mega Mall se vor putea bucura de o experiență unică de cumpărături în cadrul magazinului Rituals. Primii 150 de clienți care achiziționează un produs, indiferent de valoare, vor primi cadouri speciale pentru a sărbători acest moment deosebit.

Pe lângă cadourile pregătite de noul magazin, în decurs de 10 zile de la deschidere, Rituals oferă o reducere exclusivă pentru spumele de duș din colecția Classic, disponibile la prețul de 35 lei, redus de la 49 lei. Membrii programului de fidelitate My Rituals se pot bucura de un avantaj suplimentar: la orice achiziție de minimum 220 lei, aceștia vor primi gratuit bețișoare parfumate mini, disponibile într-o colecție la alegere.

Rituals Cosmetics, cu origini în Amsterdam și o prezență internațională în peste 36 de țări, este recunoscut pentru susținerea sa față de sustenabilitate și stare de bine. Magazinul din Mega Mall va ocupa un spațiu generos de peste 205 mp.

Mai multe informații despre evenimentele găzduite de Mega Mall pot fi găsite pe site-ul oficial și pe paginile de Instagram și Facebook.

Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.

Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate de restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de TrickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.

Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Bigotti,  Adidas, Nike, JD Sports, Foot Locker, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Tommy Jeans, Hervis, ECCO, HUMANIC, Benvenuti, Sportisimo, Intersport, MAC,  Aldo, B&B Collection, Kultho sau iStyle. Oferta de foodcourt cuprinde  cafenele precum Manufaktura și, din 2017, restaurante ca Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. Tot la Mega Mall Bucuresti au fost deschise primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019, a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă. Începând cu noiembrie 2022, vizitatorii Mega Mall București pot descoperi primul magazin fizic epantofi.ro la parter cu zonă Modivo la nivelul 1.

Mega Mall a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în 17 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România: Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanța, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Centre.

Romanita Oprea

Recent Posts

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

51 de minute ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

60 de minute ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

2 ore ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

3 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

4 ore ago

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

17 ore ago