Pe 25 septembrie, Mega Mall adaugă o nouă destinație premium în portofoliul său. Centrul comercial inaugurează primul magazin Rituals Cosmetics din România, care va fi situat la parter. Momentul marchează o premieră națională, oferindu-le vizitatorilor ocazia de a explora produsele de lux ale brandului internațional, de la îngrijire corporală, până la parfumerie de casă și ținute confortabile.
Adăugarea unui brand internațional de renume, precum Rituals Cosmetics, reflectă eforturile continue ale centrului comercial de a le răspunde vizitatorilor la așteptările diverse. Astfel, le oferă acces la ultimele tendințe globale în materie de îngrijire personală și bunăstare.
Începând cu 25 septembrie, de la ora 11:00, vizitatorii din Mega Mall se vor putea bucura de o experiență unică de cumpărături în cadrul magazinului Rituals. Primii 150 de clienți care achiziționează un produs, indiferent de valoare, vor primi cadouri speciale pentru a sărbători acest moment deosebit.
Pe lângă cadourile pregătite de noul magazin, în decurs de 10 zile de la deschidere, Rituals oferă o reducere exclusivă pentru spumele de duș din colecția Classic, disponibile la prețul de 35 lei, redus de la 49 lei. Membrii programului de fidelitate My Rituals se pot bucura de un avantaj suplimentar: la orice achiziție de minimum 220 lei, aceștia vor primi gratuit bețișoare parfumate mini, disponibile într-o colecție la alegere.
Mai multe informații despre evenimentele găzduite de Mega Mall pot fi găsite pe site-ul oficial și pe paginile de Instagram și Facebook.
Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.
Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate de restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de TrickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.
Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Bigotti, Adidas, Nike, JD Sports, Foot Locker, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Tommy Jeans, Hervis, ECCO, HUMANIC, Benvenuti, Sportisimo, Intersport, MAC, Aldo, B&B Collection, Kultho sau iStyle. Oferta de foodcourt cuprinde cafenele precum Manufaktura și, din 2017, restaurante ca Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. Tot la Mega Mall Bucuresti au fost deschise primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019, a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă. Începând cu noiembrie 2022, vizitatorii Mega Mall București pot descoperi primul magazin fizic epantofi.ro la parter cu zonă Modivo la nivelul 1.
Mega Mall a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în 17 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România: Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanța, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Centre.
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…