Mega Image donează peste 1 milion de lei către Crucea Roșie
Reading Time: 2 minuteMega Image susține sistemul medical printr-o donație de 1.160.000 de lei către Crucea Roșie Română pentru achiziția a 12 echipamente de ventilație medicală.
În același timp, pentru a proteja mai mult persoanele cu risc crescut de infectare, cu vârste de peste 65 de ani, adoptă noi măsuri pentru angajații din această categorie, cât și pentru persoanele din comunități.
Pentru a evita creșterea prețurilor la raft pentru produse care înregistrează creșteri pe întreg lanțul de producție și de distribuție, Mega Image investește în reducerea prețurilor la produse alimentare de bază și nealimentare, care au în această perioadă o cerere mult mai mare.
„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care, deși nu e ușor pentru nimeni, e important să rămânem solidari și să contăm unii pe alții. Noi, ca retailer, avem un rol crucial și o mare responsabilitate prin urmare, ne-am mobilizat, depunem eforturi uriașe și facem investiții pentru a rămâne în continuare un loc sigur pentru cumpărături. Vom investi în reducerea prețurilor la raft indiferent de apariția unor eventuale creșteri ale costurilor de producție și de distribuție. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluția evenimentelor și vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne în siguranță și parte activă din comunitate,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.
Alocarea fondurilor și echipamentelor din donație se va face de către Crucea Roșie, în funcție de necesități, conform informațiilor oficiale furnizate de Ministerul Sănătății.
Crucea Roșie, ONG-ul desemnat de Ministerul Sănătății pentru achiziția de echipamente medicale, a lansat de curând campania națională de strângere de fonduri prin care face apel la populație pentru a susține spitalele cu echipamente, materiale de protecție, consumabile de unică folosință, cât și alimente și produse igienico-sanitare pentru persoanele vulnerabile.
Măsuri suplimentare
Ca urmare a limitărilor recente în contextul COVID-19 pentru persoanele cu vârste de peste 65 de ani, pentru a preveni expunerea colegilor din echipă din această categorie, Mega Image adoptă măsuri suplimentare: toți angajații care au împlinit vârsta de 65 de ani vor putea intra în concediu de odihnă în perioada următoare, pentru a putea rămâne la domiciliu.
De asemenea, toate magazinele au programul adaptat noului context, sunt deschise între 08:00 – 21:00, iar echipele Mega Image s-au mobilizat pentru a asigura un flux prioritar dedicat persoanelor cu vârste de peste 65 de ani, în intervalul orar 11:00 – 13:00.
Referindu-se la prețuri, ca urmare a măsurilor critice în contextul COVID-19, care au dus și pot genera modificări și creșteri de prețuri pe întreg lanțul de producție și de distribuție, Mega Image va depune toate eforturile pentru a reduce impactul asupra prețurilor la raft.
Au fost reduse prețurile la fructe și legume (peste 120 de produse din categorie), produse de strictă necesitate alimentare de bază (peste 100 de produse de strictă necesitate – ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, conserve de ton), produse de igienă și de curățenie (detergent, săpun, soluții de igienizare).
În continuare, echipa Mega Image va monitoriza atent prețurile practicate de furnizori la toate produsele și va depune toate eforturile pentru a reduce impactul asupra prețurilor la raft, impact care ar putea să apară ca urmare a creșterii costurilor materiilor prime sau a condițiilor și a măsurilor care au afectat lanțul de producție și de distribuție în această perioadă, pentru a putea oferi clienților prețuri accesibile la cumpărături.
Credit foto: Photo 125060839 © Andrei Gabriel Stanescu – Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz