Marketing

MedLife susține starea de bine la festivalurile verii: Electric Castle, Summer Well, Jazz in the Park, Festivalul SoNoRo Musikland și Smida Jazz Festival

Reading Time: 3 minute

MedLife, liderul serviciilor medicale din România, întreține starea de bine la cele mai îndrăgite evenimente muzicale ale sezonului estival: Summer Well, Smida Jazz Festival, Festivalul SoNoRo Musikland, Jazz in the Park și Electric Castle, cel din urmă începând chiar astăzi. Continuarea parteneriatelor reprezintă o abordare adiacentă prin care MedLife contribuie la îmbunătățirea sănătății fizice și emoționale a oamenilor, în cadrul angajamentului asumat de a face România bine împreună.

La baza acestei strategii, stau mai multe studii științifice care arată că muzica nu este doar o formă de artă, ci și un instrument terapeutic puternic. Astfel, potrivit acestor, muzica:

reduce nivelul de cortizol, denumit și „hormonul de stres”. Un studiu realizat de Universitatea din Helsinki în 2021[1] arată că adulții care au ascultat atât selecții personale, cât și neutre de muzică, într-un mediu familiar (acasă) sau într-un mediu nou (în laborator), au avut „niveluri de cortizol reduse” semnificativ;

aduce numeroase beneficii în tratamentele pentru sănătate mintală. Este concluzia unui amplu material publicat în 2021 în Frontiers in Psychology[2] în care sunt analizate 349 de studii privind utilitatea muzicii în tratarea unor afecțiuni psihice, precum schizofrenia, tulburarea bipolara sau depresia majoră, rezultatele acestora fiind în proporție de 68,5% pozitive;

diminuează simptomele burnout-ului. Participanții la un studiu publicat în 2020, în Libyan J Med[3], fac parte din personalul dintr-un bloc operator, expus la diverse constrângeri, cum ar fi programul de lucru prelungit, condițiile medicale severe și consecințele grave în caz de malpraxis. Muzicoterapia a îmbunătățit semnificativ nivelul de stres al acestora, autorii studiului sugerând utilizarea pe scară largă a acesteia ca măsură preventivă „nefarmacologica, simplă, economică și neinvaziva.”

te ajută să adormi. Un studiu din 2018 publicat în PLoS One[4] a arătat că 62% dintre respondenți au ascultat muzică de diverse genuri pentru a adormi. Sondajul a indicat că, pe lângă relaxare, muzica are abilitatea de a alunga gândurile negative care pot duce la insomnii.

poate literalmente să vindece inima. Scientific American a publicat un studiu în 2021[5] care arată că, pentru pacienții cardiaci, ascultarea muzicii poate stimula sistemul cardiovascular, îmbunătăți fluxul sanguin și reduce tensiunea arteriala.

Acestea sunt doar câteva dintre studiile recente care demonstrează că ascultarea muzicii este un fenomen complex, care implică modificări la nivel psihologic, emoțional, cardiorespirator și nu numai. Răspunsurile individuale la muzică sunt influențate de familiaritatea și preferințele din acest domeniu artistic. Pentru a acoperi o paletă cât mai largă de preferințe muzicale, MedLife a ales să susțină edițiile de anul acesta ale Electric Castle (19 – 23 iulie), Festivalul SoNoRo Musikland (14 – 23 iulie), Summer Well (11-13 august), Smida Jazz Festival (18 – 20 august) și Jazz in the Park (1-3 septembrie).

Pe lângă muzică, conexiunea socială și condiția fizică și psihică bună influențează starea de bine la festival. MedLife a ales să fie un partener activ la mai multe festivaluri ale verii din convingerea că beneficiile lor sunt inestimabile la nivel individual și comunitar.

În acest sens, MedLife participă cu o activare inedită și interactivă care are în centru oglinda ca instrument de autoreflecție și sporire a încrederii în sine.

Pe lângă experiența autocunoașterii, echipa MedLife se asigură că participanții rămân în cea mai bună formă a lor cu ateliere tematice, masaj și asistență medicală generală, foarte utilă în cadrul evenimentelor de o asemenea anvergură.

Festivalurile prin diversitatea lor reprezintă o platformă pentru cultivarea unei comunități unite, stimulează economia locală și promovează sentimentul de mândrie pentru locul în care trăim. Dincolo de impactul lor în societate, momentele de răgaz și de distracție sunt esențiale pentru echilibrul emoțional al fiecăruia dintre noi. Sunt motivele pentru care MedLife este un partener activ în menținerea unei stări de bine în rândul festivalierilor”, a declarat Ina Ilie, Director de Comunicare în cadrul MedLife.

Pentru festivalierii care vor să-și verifice starea de bine, MedLife a pregătit două pachete de analize medicale: Festival Vibe și Festival Joy.

Cei care se prezintă cu biletul de Electric Castle, Summer Well, Smida Jazz Festival și Jazz in the Park la recepție, în oricare dintre clinicile și punctele de recoltare MedLife din țară, beneficiază de un discount de 25% la unul dintre cele două pachete. Campania este valabilă până pe 30 septembrie, iar fiecare festivalier poate beneficia de discount o singură dată.


[1] https://www.mdpi.com/2076-3425/11/5/593

[2] https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.649840/full

[3] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7448868/

[4] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6235300/

[5] https://www.scientificamerican.com/article/how-music-can-literally-heal-the-heart/

Romanita Oprea

Recent Posts

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

8 minute ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

17 minute ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

48 de minute ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

2 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

4 ore ago

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

16 ore ago