Din 2024, MedLife adaugă și beneficii de wellness în pachetul extrasalarial pentru toți angajații, prin integrarea abonamentelor SanoPass FIT, pentru susținerea unui mediu de lucru sănătos și productiv, în care fiecare membru al echipei se simte încurajat să adopte un stil de viață activ și echilibrat.
Prin abonamentele SanoPass FIT, angajații MedLife beneficiază de intrări nelimitate la sălile de fitness partenere la nivel național, inclusiv de programe și facilități de wellness.
„Parteneriatul cu MedLife reprezintă o piatră de temelie în misiunea noastră de a promova un stil de viață sănătos și accesibil. Prin unirea forțelor, nu numai că extindem accesul la servicii de fitness și wellness de top pentru angajați, dar subliniem angajamentul comun pentru îmbunătățirea calității vieții și a performanței profesionale. Această colaborare este dovada clară a viziunii partajate de a consolida o societate mai sănătoasă, începând cu mediul de lucru.”
Andrei Vasile, CEO & fondator SanoPass FIT
Beneficiile abonamentelor SanoPass FIT au impact semnificativ asupra sănătății și bunăstării angajaților. În contextul în care 62% dintre români nu practică niciun sport sau o activitate fizică, conform sondajului Eurobarometru dedicat sportului și activității fizice, SanoPass sprijină adoptarea unui stil de viață activ, contribuind la îmbunătățirea calității vieții.
În cadrul MedLife, din totalul angajaților activi în platformă, 79,1% sunt femei și 20, 29% bărbaţi, cele mai active grupe de vârstă fiind 25-31 ani şi 32-38 de ani. Până în prezent, o medie de 1729 de abonați au mers la o sală de fitness și au generat 3.798 de intrări, aproximativ 8,8 intrări pe lună.
„Includerea SanoPass FIT în pachetul de beneficii extrasalariale pentru echipa noastră a fost un pas normal, în linie cu obiectivele strategice de business. Promovăm în mod activ prevenția și adoptarea unui stil de viață echilibrat și ne propunem să fim un exemplu în acest sens, prin susținerea angajaților noștri în adoptarea unor obiceiuri sănătoase și transformarea lor în rutină. Colegii au reacționat extrem de bine, dovadă fiind rata mare de înrolare în program și feedback-ul pozitiv primit de la foarte mulți dintre ei. Grija și empatia cu care ne tratăm pacienții sunt principii pe care le aplicăm și atunci când vine vorba de oamenii MedLife, iar motivarea colegilor prin beneficii de interes pentru ei este un factor ce poate conduce inclusiv la o mai bună experiență pentru cei care aleg serviciile noastre.”
Radu Petrescu, Director Resurse Umane în cadrul MedLife
MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, a achiziționat în toamna anului 2022 pachetul majoritar al platformei digitale SanoPass. SanoPass by Medlife are o comunitate de peste 50.000 de membri activi și o rețea extinsă de aproape 400 de săli de fitness partenere.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…