Stiri

Creștere de 24% pentru MedLife în primele nouă luni din 2024

Reading Time: 2 minute

MedLife, cea mai mare rețea de servicii medicale private din România a avut o cifră de afaceri consolidată pro-formă de peste două miliarde de lei pentru primele nouă luni ale anului, în creștere cu 24% față de aceeași perioadă din 2023.

MedLife are, astfel, șanse să devină prima companie din domeniul sănătății private care va depăși o jumătate de miliard de euro cifră de afaceri la finalul anului curent.

Marja EBITDA a înregistrat o îmbunătățire de un punct în primele nouă luni din 2024 în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent, îmbunătățire care s-a menținut constantă, ceea ce evidențiază stabilitatea grupului. Evoluția pozitivă a MedLife a venit și pe fondul cererii crescute de servicii medicale de calitate.

”MedLife se bucură de o recunoaștere puternică a calității medicilor buni din cadrul rețelei la nivel național, a tehnologiei medicale, dar și a calității actului medical, iar în decursul lui 2024 a reconfirmat că această recunoaștere este bine-meritată. În acest an, ne-am concentrat pe consolidarea prezenței în țară prin achiziții de unități medicale strategice în regiuni cheie, precum Moldova și Dobrogea. Am investit în extinderea capacității tehnologice și medicale – până la finalul anului, rețeaua noastră va deține cel mai mare număr de sisteme chirurgicale robotice din România – și am pus bazele pentru creșterea expertizei în domeniul sănătății mintale prin inaugurarea în afara Bucureștiului a primelor două centre de excelență MindCare. Totodată, vom încheia anul cu cea mai mare echipă de medici certificați în chirurgie robotică din țară. Iar rezultatele din aceste nouă luni demonstrează că, pe cât noi ridicăm ștacheta mai mult în materie de proximitate și calitate la toate nivelele, de la cea a actului medical până la cea tehnologică, pe atât de căutați suntem, și de medici, și de pacienți, și de cei care vor să beneficieze de prevenție la cele mai înalte standarde.”

Mihai Marcu, Președinte și CEO al Grupului MedLife

Creșteri pentru toate diviziile MedLife

Toate liniile de business ale Grupului au performat potrivit aceluiași trend ascendent, majoritatea având o creștere de două cifre comparativ cu aceeași perioadă din 2023. Prima poziție din top este ocupată de spitale, cu o creștere de 33%, urmate de laboratoare (32%), de clinici (22%) și de divizia corporate (19%), ilustrând cererea de servicii medicale în special în zona de prevenție evidențiată de rezultatele din primele șase luni, dar de avansuri au beneficiat și serviciile stomatologice, și farmaciile.

În ceea ce privește obiectivele pentru viitorul apropiat, MedLife își va păstra același ritm prudent în materie de fuziuni și achiziții, fără a-și pierde interesul și deschiderea către noi oportunități de dezvoltare, atât autohton, cât și în țările din vecinătate. Obiectivele strategice pe termen scurt includ finalizarea proiectelor în curs de implementare, cum ar fi extinderea MedLife Medical Park, precum și inaugurarea spitalelor din Timișoara și Craiova, preconizate spre a fi date în exploatare până la sfârșitul anului. Pe termen mediu, compania își propune continuarea într-un ritm antreprenorial a investițiilor, atât în regim de achiziții, cât și în regim de dezvoltare organică, cu o atenție pe noile tranzacții majore din piață, dar și susținerea unei politici de rentabilitate și îndatorare calibrată pe așteptările investitorilor.

Grupul MedLife dispune de cea mai extinsă rețea de diagnostic și tratament din România, oferind servicii pentru peste 6,5 milioane de pacienți unici care au beneficiat de servicii de prevenție, wellness, tratament și spitalizare.

Oana Grecea

Recent Posts

Laura Lăzărescu: Succesul colectiv

Empatia, vulnerabilitatea și feedback-ul formează combinația perfectă pentru o cultură organizațională puternică. Dar, dacă vă amintiți de Powerpuff Girls, ele…

36 de secunde ago

Publicitarul Bogdan Naumovici lansează lungmetrajul „Țăndări” în ianuarie 2025

Cel mai cunoscut publicitar român, Bogdan Naumovici, își lansează lungmetrajul de debut pe 28 ianuarie 2025. Comedia „Țăndări”, distribuită de…

8 minute ago

Ungaria are acum mai mult aur ca România. La ce folosește

Banca Națională a Ungariei a achiziționat 14,5 tone de aur la finalul lunii septembrie a acestui an și a intrat…

28 de minute ago

Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday

Jam Session Agency, agenția independentă numărul 6 din Europa conform Effie Index 2023, a semnat campania creativă eMAG Black Friday…

48 de minute ago

MURMUR s-a redeschis în Promenada Mall cu un design contemporan

Promenada Mall este gazda concept store-ului MURMUR, o destinație premium care s-a redeschis într-un nou spațiu, la nivelul 1. Acesta…

o oră ago

Platforma pentru forajele de la Neptun Deep a ajuns în România

OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, operatorul proiectului Neptun Deep, anunță că Transocean Barents,…

2 ore ago