Medical Optik, un brand de referință în industria serviciilor oftalmologie și de optometrie din România, face un nou pas spre lux și rafinament. După 25 de ani de activitate, Medical Optik începe o nouă eră în estetica privirii și devine Eye Temple – un templu dedicat sănătății vederii.
Noua identitate, împreună cu remodelarea magazinului din București, dar și cu prezență online, transformă Medical Optik în Eye Temple – locul în care sănătatea și funcționalitatea se îmbină cu elegant brandurilor de top.
“Eye Temple este rezultatul unei viziuni, este o încununare a unui efort de peste 25 de ani, o nouă dimensiune a serviciilor și experienței noastre. Servicii care în trecut ne-au adus foarte multe satisfacții și la fel de mulți prieteni. Pasiunea noastră pentru vedere, pentru ochi, claritate și stil, a început acum 25 de ani de ani, odată cu lansarea brandului Medical Optik, care astăzi trece la un alt nivel, cu o nouă promisiune de standard a serviciilor și a produselor noastre prin rebrandingul către Eye Temple”, declară Hani Marin, Managing Partner Eye Temple.
Eye Temple pune preț pe importanța sănătății clienților și de aceea aparatura din dotare este de ultimă generație, iar consultațiile sunt efectuate de către o echipă de specialiști formată din medici oftalmologi care se bucură de o carieră remarcabilă. Consilierii estetici de la Eye Temple vă vor ajuta să vă puneți în valoare personalitatea și stilul.
“Eye Temple este locul din care reîncepi să descoperi lumea. Clară, vibrantă, detaliată, așa cum îți amintești că era. Sau locul de unde începi să lași lumea să te redescopere, să te remarce, să te privească altfel. Locul în care îți descoperi sau reevaluezi stilul personal și ce transmiți celor din jur, în legătură cu cea mai importantă parte a corpului tău, fața și fizionomia. Mai mult, suntem locul în care vederea ta are parte de un consilier personal, un specialist care te îndrumă către cele mai bune decizii în recăpătarea vederii și a descoperirii stilului personal. Un consilier care te ajută, cu care ții legătură permanent și care, de multe ori, îți devine prieten. La Eye Temple, promitem să facem din „Good Mood” o stare de spirit pentru vizitatorii showroom-ului nostru”, explică Hani Marin.
“Suntem mândri că împreună cu agenția Screen Native reușim să aducem publicului din România o nouă înfățișare, un brand premium aliniat serviciilor și produselor noastre deja consacrate. Noul nume duce mai departe povestea Medical Optik către un nou standard, fără a renunța la apropierea de nevoile și dorințele clienților noștri. Exact așa cum spune și numele, suntem un templu dedicat atât sănătății, cât și esteticii unei priviri seducătoare. Eye Temple vă fi o experiență completă dedicată stilului personal, atât offline cât și online,” a adăugat Hani Marin, Managing Partner Eye Temple.
În portofoliul Eye Temple se regăsesc unele dintre cele mai exclusiviste branduri din zona luxury, precum Chrome Hearts, Dita, Dita Lancier, Linda Farrow, Cartier, Cazal, Mykita, Gucci, Saint Laurent, Montblanc, Bulgari, Prada, Miu Miu, Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Maui Jim și multe altele.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…