Tușește toată casa? Descoperă noua campanie Meltus semnată de Medic One & Mullen
Reading Time: 2 minuteMedic One și Mullen semnează cea mai nouă campanie Meltus dezvoltată pentru Zentiva, în urma unui pitch de creație câștigat în 2023. Sub denumirea Meltus – Tușește toată casa, campania abordează combaterea tusei prin gama de produse Meltus potrivite pentru a calma tusea întregii familii.
Odată ce tusea își face simțită prezența la un membru al familiei, există riscul de transmitere rapidă a cauzei infecțioase prin tuse către toți locuitorii casei. Campania subliniază această realitate, pornind de la expresia românească „toată casa”, care denotă întreaga familie.
„Meltus este o gamă de produse potrivite pentru a calma tusea întregii familii sau pentru toată casa, așa cum mai obișnuim să spunem. Extractele naturale și formulele unice sunt gata să aducă liniște și să îndepărteze tusea în mod ușor pentru toată familia. Considerăm că fiecare familie merită cea mai bună îngrijire atunci când intervine tusea, iar prin noua campanie, dezvoltată în colaborare cu echipele Medic One și Mullen, invităm pe toată lumea să descopere siropurile Meltus, în variantele atât pentru adulți, cât și pentru copii, urmărind noile execuții creative într-un mix de canale relevante target-ului: TV, radio, online, OOH”, a spus Daniel Petre, Head of Marketing CHC, Zentiva România.
Inspirată de acele momente în care privind diverse obiecte le atribuim o față și inclusiv diverse expresii, execuția creativă a campaniei surprinde privitorii prin personificarea caselor, transformându-le în personaje vii, care resimt tusea asemenea întregii familii.
Astfel, ideea centrală, „Tușește toată casa”, devine o realitate, ilustrând vivid faptul că infecțiile virale se răspândesc rapid și pot afecta fiecare persoană din cadrul locuinței.
„La Medic One, ne mândrim cu capacitatea noastră de a aduce un suflu proaspăt și diferit în fiecare proiect, iar <<Meltus – Tușește toată casa>> nu face excepție. Alături de colegii de la Mullen am reușit să aducem un plus de valoare prin abordarea creativă aleasă. Într-o lume inundată de campanii publicitare la produse destinate sănătății, ne place să conturăm un concept ce iese în evidență și prin relevanță, demonstrând că diferențierea în categorie nu înseamnă doar adăugarea unui plus de inedit și frumusețe, ci se bazează pe insight-uri atent prelucrate și translatate într-un mod creativ deosebit”, a spus Oana Cociașu, Managing Partner, Medic One.
„Meltus – Tușește toată casa este rezultatul unei abordări creative în care imaginația întâlnește realitatea. Având la bază ingrediente naturale și eficacitatea dovedită, Meltus te ajută să calmezi tusea întregii familii. Inspirându-ne din magia cotidianului și de momentele în care diverse obiecte par a avea propriile expresii, am transformat casele în personaje vii. Prin această execuție, am adus la viață expresia <<tușește toată casa>>, personificând casele într-un mod plin de expresivitate – atât în spotul TV cât și în celelalte canale de comunicare”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen.
Medic One, agenţie full service specializată în marketing şi comunicare medicală, și Mullen, agenția de brand care oferă soluții creative multi-channel bazate pe analiza datelor și insights relevante, prezintă noua campanie Meltus printr-un mix variat de livrabile, incluzând un spot TV, videoclipuri online, YouTube ads, OOH, bannere web și un spot radio.
Echipele implicate în proiect:
Zentiva: Daniel Petre (Head of Marketing CHC), Diana Petre (Trade Marketing & Product Manager CHC);
Medic One: Oana Cociașu (Managing Partner), Corina Sofariu (Account Director), Oana Catargiu (Account Manager);
MullenLowe România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Andrei Ropotă (Senior Copywriter), George Liloiu (Senior Art Director), Adrian Radu (AV Producer), Andra Panaitescu (Client Service Director), Maria Toma (Digital Project Manager).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz