mediaTRUST și Media Kompass devin parteneri în domeniul monitorizării pentru industria farmaceutică
Reading Time: 3 minute
mediaTRUST, liderul pieței locale de monitorizare media, și Media Kompass, companie specializată în servicii de monitorizare media pentru sectorul farmaceutic și medical, anunță încheierea unui parteneriat strategic.
Cele două companii își valorifică, astfel, expertiza dobândită în monitorizarea transmedia pentru a le oferi clienților din domeniul farmaceutic și al serviciilor medicale un produs complex și versatil pentru monitorizarea acoperirii în media și analiza de imagine. Bazată pe resursele tehnologice ale mediaTRUST România și experiența în domeniul farmaceutic și medical a Media Kompass, soluția tehnică dezvoltată de cele două companii înglobează rapoarte zilnice de monitorizare transmedia, analize de imagine complexe ale companiei sau ale competiției, o platformă digitală cu un nivel ridicat de customizare și un design prietenos, arhive ale acoperirii în media, setarea de alerte pentru monitorizarea presei în situații de criză și multe alte funcționalități.
„Salutăm acest parteneriat cu Media Kompass, care face parte din strategia de dezvoltare a afacerii noastre pe piața locală. În ultimii ani, mediaTRUST s-a poziționat ca un adevărat lider al pieței de profil, prin creșterea constantă a bazei de clienți din industrii cât mai diverse și prin diversificarea portofoliului de produse. Cu ajutorul soluțiilor integrate de monitorizare ale mediaTRUST, clienții Media Kompass vor beneficia de o experiență superioară în utilizarea instrumentelor de evaluare și măsurare a impactului campaniilor de comunicare. Aceste instrumente sunt indispensabile departamentelor de PR, Comunicare sau Marketing, agențiilor și consultanților în comunicare, pentru a demonstra contribuția acestor profesioniști la generarea de valoare pentru companii și la consolidarea reputației corporative”, a declarat Bogdan Apostol, directorul general al mediaTRUST.
Echipa Media Kompass va dispune de instrumente de lucru optimizate, de tehnologii de ultimă generație deja utilizate cu succes în alte piețe exigente (fabricație, energie, petrol și gaze, industria alimentară și a băuturilor răcoritoare, bunuri de larg consum, retail, telecomunicații, finanțe-bănci, tehnologie și IT, autorități și companii din sectorul public). În același timp, clienții Media Kompass vor avea acces la produsele premium ale mediaTRUST, la rapoarte de monitorizare transmedia (canale cu acoperire națională, regională sau locală), la alerte și notificări despre subiecte de actualitate, la analize media precise și relevante.
„Accesul la tehnologii de monitorizare și analiză de presă ultra-moderne, personalizate și accesorizate pentru o utilizare mai ușoară și mai rapidă, reprezintă pentru industria farmaceutică un instrument indispensabil pentru reușita în atingerea obiectivelor de business. Soluțiile moderne ale mediaTRUST, alături de experiența acumulată de Media Kompass în cei 18 ani de activitate pe acest segment, constituie fundația unui parteneriat de care vor beneficia actori relevanți din industria farmaceutică”, a declarat Dan Miclea, directorul Media Kompass.
Despre mediaTRUST România
Înființată în 1999, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST România este compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai îndelungată experiență pe piață si cel mai vast portofoliu de clienți. De serviciile mediaTRUST beneficiază cele mai importante instituţii naţionale (Administraţia Prezidenţială, Guvernul României) şi europene (Comisia Europeană), companii autohtone şi internaţionale. Compania oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass-media (presă scrisă, online, radio şi TV). Din 2004, mediaTRUST România este membră a organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 a devenit membru al BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).
Despre Media Kompass
Media Kompass și-a început activitatea în urmă cu 18 ani, ca agenție de monitorizare media, specializată pe domeniul pharma & healthcare, având de-a lungul timpului în portofoliu peste 100 de clienți din industrie. Astăzi, Media Kompass oferă servicii integrate și personalizate pentru companiile din industriile conexe domeniului medical, oferind consultanță de specialitate companiilor relevante în aceasta piață. Printre activitățile de consultanță se numără cele în domeniile Regulatory Affairs, Farmacovigilență, Market Access, GxP etc. Media Kompass este companie membră a Camerei de Comerț Americane din România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz