Companii Marketing

MediaStar Internship, un altfel de program Back to School

16 sept. 2019 3 min

MediaStar Internship, un altfel de program Back to School

Reading Time: 3 minute

MediaStar Internship, dezvoltat de GroupM România, parte din Grupul Internațional WPP, se pregătește pentru cea de-a patra sa ediție. Sute de tineri fac parte din una dintre cele mai cool școli de format specialiști în media.

“Cum construim cele mai puternice și mai creative echipe pentru clienții noștri?”, “Cum contribuim la ridicarea nivelului pieței de media din România?”, “Cum facem cu adevărat performanță?” sau “Cum descoperim adevăratele talente de pe piață?” sunt doar câteva dintre întrebările pe care și le-au pus specialiștii în talent management din cadrul GroupM, după o analiză internă. Concluzia analizei a fost că industria media este foarte nișată, iar specialiștii din ce în ce mai puțini.

Așa a luat naștere în urmă cu trei ani, proiectul MediaStar Internship, care are un obiectiv clar: identificarea și atragerea talentelor de pe piață, din rândul tinerilor deschiși a descoperi ce înseamnă să fii specialist în media. Programul este unic fiind adaptat și personalizat pentru a răspunde generației actuale și nevoilor sale.

IMG 20190912 134340

“Adaptare. Aceasta este atitudinea corectă pe care trebuie să o avem noi, cei care suntem căutatori de talente. Indiferent despre ce generație vorbim, trebuie să considerăm inovația în abordarea și adaptarea la nevoile actuale ale celor pe care căutăm să îi atragem”, a declarat Ana-Maria Bălan, Human Resources Director, GroupM.

Programul MediaStar s-a îmbunătățit anual, în urma interacțiunii cu sute de aplicanți (media anuală fiind de aproximatix 400 de aplicanți). Unul dintre cele mai apreciate beneficii ale acestui program este accesul la resursele internaționale ale GroupM, care asigură o experiență de învătare complexă.

MediaStar Internship din perspectiva celor care au făcut parte din acest program

“Până în momentul de față, experiența mea în WPP a fost una extrem de interesantă, încă din primele momente. Primul interviu, cel cu HR-ul, a fost cel mai bine structurat interviu la care am participat vreodată. Probele au fost foarte bine gândite, dar marele plus a fost că a fost un interviu de grup.

“Al doilea interviu ne-a permis să ne cunoaștem, măcar puțin, cu oamenii cu care urma să lucrăm, ceea ce mie mi s-a părut foarte potrivit. A fost un moment de fericire maximă când am aflat că am fost acceptat în cadrul programului”, a spus Stefan Todea, student în anul III.

“Încă de la primul interviu am fost placut surprinsă. Nu mâ gândeam că voi lucra într-o agenție de media și că îmi va plăcea atât de mult. Primele interviuri mi s-au părut foarte creative și simpatice. Deja m-am obișnuit aici, îmi place atmosfera, îmi plac colegii și, mai ales, tot ceea ce învâț”, a povestit Auraș Stancu, studentă în anul II.

“Ulterior, odată acceptat în program, am avut niște sentimente amestecate despre media pe zona de TV, dar după ce am învățat și am luat parte la toate training-urile, mi-am dat seama că îmi place foarte tare, mă provoacă, e o zonă complexă, unde poți învăța multe”, a spus Gabriel Iordache, absolvent.

Anul acesta, programul MediaStar se concentrează pe zona de training și de induction, pe exersarea abilităților de prezentare și interacțiune.

După încheierea sesiunilor de training, internii vor fi testați și, în funcție de rezultate, se va decide care dintre interni vor continua programul de internship pentru încă 6 luni, timp în care vor avea ocazia să aprofundeze toate informațiile utile unui specialist media.

Până în momentul actual, rata de retenție în cadrul GroupM se ridică la 34%.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: