Mediascope își mărește portofoliul cu un nou client global – brandul Lindt
Reading Time: 3 minuteMediascope este compania care, începând cu 2023, va asigura servicii de creație și va gestiona platforma de comunicare in-store pe piețele emergente de top din Europa pentru Lindt, unul dintre cele mai cunoscute branduri de ciocolată, și cel mai nou client din portofoliul Mediascope.
Parteneriatul s-a concretizat în urma unui proces complex de pitch, cu cerințe de creație și comunicare, la care Mediascope a înregistrat rezultate excelente. În cadrul parteneriatului, agenția și-a propus să construiască o comunicare uniformă pentru Lindt și să dezvolte diferențierea brandului la raft, în cadrul categoriei, în linie cu imaginea premiuma brand-ului și cu valorile acestuia.
„Lindt este un brand global premium, cu o istorie fascinantă și foarte important pe segmentul său de business, și suntem extrem de bucuroși și mândri că a devenit client Mediascope și, din 2023 vom contribui la dezvoltarea campaniilor acestuia. Împărțim aceeași pasiune pentru excelență și produse de calitate și suntem nerăbdători să începem colaborarea și să realizăm împreună proiecte de impact. Brandul este deja unul impresionant, cu o comunicare puternică, iar noi suntem pregătiți să o ducem la nivelul următor”, a spus Roxana-Elena Ștefan, Client Service Director, Mediascope.
„Am găsit la Mediascope mixul perfect de know-how, creativitate și experiență relevantă pentru nevoile noastre. Echipa a impresionat în cadrul pitch-ului și avem toată încrederea că vom dezvolta o relație durabilă, cu multe proiecte de succes. Considerăm că am ales partenerul cel mai potrivit”, a spus Roxana Ababei, International Marketing Manager Greater Europe.
Mediascope își urmează abordarea work made to be seen și și-a propus să livreze rezultate peste așteptări și va continua să exploreze noi teritorii și tipuri de execuții. Activitățile pe care agenția le va asigura în cadrul parteneriatului includ plasări în marile magazine prezente pe piețe importante din Europa, de la plasări QP la 6P și shop in shop.
Pentru gama de praline Lindor, va gestiona comunicarea și plasarea pentru marile ocazii de consum (Valentine’s Day, Crăciun și Paște), iar pentru Lindt Excellence, va coordona comunicarea generică pe tot parcursul anului 2023.
Lindt este unul dintre cele mai cunoscute și îndrăgite branduri de ciocolată la nivel global și unul dintre principalele și cele mai ofertante branduri din actualul portofoliu Mediascope. Lindt se numără printre puținii producători de ciocalată bean-to-bar la nivel global, o abordare prin care asigură calitate și standarde sociale și ecologice. Alături de Mediascope, brandul va derula activități de comunicare in-store pentru consumatori, la nivelul piețelor emergente de top din Europa.
Despre Mediascope
Mediascope livrează best-practice building și 360 brand management, gestionând, în prezent, implementarea proiectelor de trade-marketing cross-channel pentru mai mult de 20 de branduri internaționale. Prezent pe piața din România de 17 ani, Mediascope pune accent pe integrarea online-offline a proiectelor și alocă resurse majore în acest sens.
Despre Lindt
Lindt încântă lumea cu ciocolată de peste 175 de ani. Compania tradițional elvețiană, cu originile în Zurich, este lider global în sectorul ciocolatei premium. Astăzi, Lindt produce ciocolată de calitate în cele 12 fabrici ale sale din Europa și SUA. Produsele sale sunt vândute de 32 de filiale și birouri regionale, în aproximativ 500 de magazine proprii, precum și printr-o rețea de peste 100 de distribuitori independenți din întreaga lume. Cu peste 14.000 de angajați, Lindt & Sprüngli Group a raportat vânzări de 4,59 miliarde CHF în 2021.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz