Într-o eră a nesiguranței, este tot mai vizibilă importanța calității în fața cantității, dar mai ales încrederea din partea clientului. Simțim nevoia unor constanțe și a drumului drept și eficient. Iar studiile și consumatorii vin să ne întrețină această încredere că întoarcerea la ce este valoros și important va face mereu diferența. În bine.
Conform unui studiu efectuat de SuperOffice între 2021 și 2023, 86% dintre consumatori sunt gata să investească mai mult pentru a se bucura de experiențe premium, fără a face compromisuri. Mai mult de atât, accelerarea proceselor de digitalizare în ultimii ani a determinat brandurile să fie mai deschise către inovație și să descopere soluții alternative la nevoile pe care le aveau, tocmai pentru că tendințele din piață se schimbă constant.
Consumatorii au înțeles, în timp, faptul că este important să prioritizeze experiențele pozitive în urma interacțiunii cu brandurile preferate. Consumatorii sunt din ce în ce mai sofisticați, mai siguri pe ei, știu ce își doresc de la branduri, nu mai pot fi păcăliți. Și, de asemenea, știu să taxele companiile atunci când nu sunt mulțumiți sau nu primesc ceea ce li s-a promis. Astfel, piața de consum se îndreaptă încet, dar sigur, spre eliminarea factorilor necalitativi.
Ieșirea din pandemie a făcut o readaptare la realitatea trăită în ultimii doi ani: online-ul și offline-ul s-au combinat într-un mix unic. De aceea, 84% dintre consumatori preferă locațiile fizice, chiar dacă 61% dintre români fac cumpărături online, potrivit iSense Solutions. Astfel, din punctul nostru de vedere, pentru a răspunde acestor nevoi, soluția optimă este reprezentată de magazinele de tip pop-up, foarte populare în Occident. Un astfel de magazin are avantaje formidabile pentru branduri: atrage clienți noi, iese în evidență pentru creativitate, poate fi folosit pentru testarea pieței sau a unui produs nou, reprezintă un plus pentru reputația brandului și devine o carte de vizită.
În acest context, vocea companiei ar trebui să devină vocea clientului. Lucru demonstrat de studii, precum și de practică. O analiză The Harris Poll arată că 82% dintre business-uri nu găsesc un canal eficient de comunicare, din cauza diversității mijloacelor oferite de tehnologia secolului în care trăim. Cu toate acestea, lucrurile devin mult mai simple atunci când înțelegi ceea ce își dorește publicul căruia te adresezi.
Calitatea este mai presus de realizarea unui produs extraordinar, ea constă în capacitatea constantă de a inova și a fi de folos unei game cât mai mari de utilizatori. Un vechi proverb african spune că „este nevoie de un sat întreg pentru a crește un copil”. La fel este și în cazul produsului pe care îl oferi: este nevoie de un efort colectiv la nivel de companie, pe toate planurile, pentru a oferi ceva unic, în contextul în care piața este saturată cu mediocrități.
În prezent, se ocupă de implementarea proiectelor de trade-marketing cross-channel pentru mai mult de 20 de branduri internaționale și globale, pe 3 continente și în peste 80 de țări.
Cu această experiență în spate, înțelegem foarte bine necesitățile clienților într-o lume aflată în continuă mișcare, cu tendințe care evoluează rapid și cu un dinamism care ne ține mereu în priză. Iar acest lucru înseamnă noi oportunități pentru inovație, pe care noi o îmbrățișăm cu drag. Oferim angajamente pe termen lung drept garanție a efortului colectiv depus pentru a crea experiențe ireproșabile, la graniță cu perfecțiunea. Înțelegem și ne adaptăm în permanență proiectele în funcție de noile obiceiuri de consum.
Tocmai de aceea suntem mereu atenți la clienți și la nevoile acestora. Știm că lipsa de sinceritate și de transparență din partea brandurilor poate fi o piedică serioasă în calea evoluției acestora și avem antidotul ideal. Pentru a depăși acest blocaj, Mediascope propune brandurilor un decalog de bune practici pe care ele trebuie să și le spună și însușească și care vor aduce rezultate garantate în campaniile și activările de shopper:
Viitorul este al acelor companii care vor pune accent pe calitate și durabilitate în semn de respect pentru consumatorii lor, iar de la acest principiu, Mediascope nu face excepție. Pentru că atât brandurile locale, cât și cele internaționale caută mereu idei noi și creative pentru a-și atrage publicul, Mediascope investește resurse generoase în proiecte inovatoare. Îmbunătățirea constantă a calității serviciilor, preocuparea pentru excelență, depășirea limitelor și livrarea proiectelor la cele mai înalte standarde sunt doar câteva dintre obiectivele agenției noastre.
Portofoliul nostru cuprinde o gamă variată de clienți și proiecte care arată cum faptele se aliniază la cele scrise mai sus. Privim cu încredere la evoluția acestui an, observăm că 2024 a început cu avânt din partea companiilor și sperăm ca acest trend să țină mult timp de acum înainte. Ne dorim o industrie în care valorile să fie pe primul plan și în care inovația, deschiderea spre noile tehnologii, creativitatea și aplecarea spre înțelegerea business-ului clientului să fie principalele țeluri și tendințe. O lume în care calitatea va face mereu diferența, precum un reflex sănătos, pentru că ea este noua normalitate. Iar aici echipele Mediascope se simt ca acasă.
Photo 156825314 © Thomas Reimer | Dreamstime.com
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…