MarComm

Brand Auditul și Repoziționarea agenției Mediascope realizate de Cristiana Belodan

Reading Time: 4 minute

După aproape 20 de ani de când activează cu succes pe piața de advertising la nivel național și internațional, Mediascope a demarat în noiembrie 2023 un proces de analiză a percepției de brand & business derulat alături de Cristiana Belodan.

Obiectivul principal a fost acela de a structura compania la nivel organizațional având drept model agențiile de top ale industriei de publicitate internațională. În plus, s-a dorit identificarea acelor servicii complementare care pot fi adăugate portofoliului companiei astfel încât acestea să se plieze ușor pe punctele forte ale agenției.

Și aici a intervenit un specialist al industriei, ales cu mare atenție, Consultantul de Brand și Partenerul Strategic în procesul de repoziționare al Mediascope, Cristiana Belodan. Aceasta a coordonat proiectul strategic de Audit de Brand, diagnoză și repoziționare care s-a finalizat în februarie anul acesta.

Astfel, în acest moment, Mediascope se bucură de o nouă structură internă, produse și servicii noi și oameni valoroși atrași de viziunea Mediascope de creștere a footprint-ului în piața locală și regională.

“Lucrurile bune se fac așezat și cu o investiție asumată de timp și resurse în spatele gândirii strategice. Cred că la temelia oricărui proiect strategic pentru companie este necesară o structură solidă de încredere reciprocă. Pentru că un proces de Brand Audit este ca un screening profund, multidimensional, în care radiografiem brandul și business-ul  în strânsă relație cu stakeholderii cei mai importanți. Deci devenim cu toții scannere într-un proces exploratoriu care implică multă deschidere și transparență din partea tuturor participanților la Audit,” a declarat Cristiana Belodan.

Astfel, pentru analiza Mediascope a derulat 20 de interviuri cu creatorii business-ului, cu membrii cheie din echipa internă, parteneri de business, clienți locali și regionali, specialiști media, foști parteneri și colaboratori al căror feedback este la fel de pertinent și util ca al celor din portofoliul actual.

În cazul echipei Mediascope, concluziile și recomandările din Auditul de Brand au condus la o direcție firească de extindere a competentelor și serviciilor oferite Partenerilor de Business. O etapă care survine firesc, ca o faza naturală de dezvoltare, în contextul consolidării echipei cu noi adiții valoroase pentru capitalul uman și profesional al Mediascope.

Poziționarea Mediascope ca Multimedia Experiential Marketing Agency are la baza ADN-ul creativ al agenției, o cultură tech – innovation driven și echipă cu o viziune fresh, cu focus pe dezvoltarea de new brand experiential touchpoints pentru amplificarea interacțiunii cu brandurile, în toate mediile în care își întâlnesc consumatorii.

Noua viziune strategică a agenției continuă direcția actuală de Brand Management 360 prin plasarea în centrul creației a insight-urilor autentice ce conectează emoțiile profund umane cu experiențe de brand care surprind și inspiră la un alt nivel.

”Procesul de poziționare strategică derulat alături de Cristiana a fost ca operația unui profesionist cu experiență vastă și knowledge focusat pe livrarea de soluții și “aha-uri” care ne-au schimbat și îmbunătățit perspectiva. Ne-a validat și consolidat poziția business-ului la nivel de percepție din partea partenerilor noștri și ne-a oferit o nouă viziune de poziționare a companiei Mediascope în piața de advertising & comunicare.

Last but not least, tot acest proces strategic ne-a ajutat să completăm planul de business și să operăm schimbări la nivel de structură organizațională care să contribuie, pe termen mediu și lung, la creșterea footprintului regional și a cifrei de afaceri pentru următorii ani,”  a declarat Dragoș Bocai, Managing Director Mediascope.

„Am pornit la drum în 2004 cu un calculator Pentium 2 și un monitor, de aveai nevoie de 2 birouri ca să pui și tastatura. Am găsit tot timpul idei și resurse de a dezvolta proiecte, de a crea și de a face artă, chiar și cu un Leaflet. An după an activitatea companiei a crescut, brief-urile au devenit din ce mai complexe,  iar proiectele dezvoltate au zburat chiar și peste ocean, împreună cu compania care era pe val la propriu și la figurat. Pare totul într-o poveste frumoasă și instagramabilă, ca să fim în trend cu timpurile actuale. Atunci s-au depus eforturi mai mult în direcția de a fructifica fiecare ocazie, pe care o aveam și astfel am crescut,” a povestit despre începuturi Raluca Bocai,  Managing Partner Mediascope.

„Am crescut mult și frumos, dar anul 2023 ne-a adus multe provocări și am ajuns la concluzia că trebuie să ne reorientăm spre noi și să ne regăsim cel mai potrivit drum pentru viitor. Compania a evoluat și împreună cu ea trebuia să evolueze și echipa. Am căutat soluții. Și astfel a venit alături de noi Cristiana Belodan, care ne-a redefinit și a încheiat cu succes acest amplu proces de repoziționare și structurare al Mediascope pentru viitorul pe care ni-l propunem,” a adăugat Raluca Bocai.

Team

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago