Mediascope este noua agenție de creație pentru Beiersdorf în România
Reading Time: 2 minuteMediascope a devenit în 2022 partenerul Beiersdorf, la nivel național, asigurând companiei servicii de creație pentru campaniile de trade marketing. Beiersdorf este considerat inventatorul îngrijirii moderne a pielii și este compania care deține brandul NIVEA în portofoliul său.
Cu o experiență solidă în brand management pentru sectorul de retail & FMCG, Mediascope a fost alegerea Beiersdorf în urma unui proces de pitch care s-a desfășurat la începutul acestui an, în mai multe etape. Agenția a oferit cele mai creative idei de trade marketing pentru campania Nivea Mother’s Day, care a și fost implementată ulterior.
Urmând abordarea work made to be seen, agenția se focusează pe servicii complete și oferă 360 brand management pentru companii internaționale și globale. În anul 2022, printre campaniile semnate de Mediascope se numără și NIVEA share the care, NIVEA Men și NIVEA XMAS, care au inclus concept creativ, mecanică și materiale POS.
„Expertiza noastră se întâlnește de minune cu o companie care a inovat constant în domeniul său și care, de peste 100 de ani, oferă unul dintre principalele branduri de îngrijire a pielii în întreaga lume. După campaniile dezvoltate împreună anul acesta, ne bucurăm că, din 2023, Mediascope va asigura servicii de 360 brand management pentru mărcile din portofoliul Beiersdorf România”, a declarat Dragoș Bocai, Managing Director, Mediascope.
„Ne-am dorit să identificăm un partener cu care împărtășim aceleași valori, inclusiv la nivel de curaj și încredere, iar echipa Mediascope a venit cu formula perfectă de creativitate, know-how relevant și conectare la industria dinamică în care activăm. Suntem încrezători că, împreună, vom aduce NIVEA consumatorilor din România”, a declarat Ileana Tolescu, Head of Shopper & Customer Marketing, Beiersdorf.
Mediascope și-a propus să consolideze parteneriatul cu Beiersdorf aplicând expertiza vastă pe care echipa o deține în sectoarele de retail, shopper marketing, precum și capabilitățile proprii.
Astfel, angajamentul agenției este să livreze calitate la nivel de excelență, în toate proiectele și campaniile în care este implicată.
De-a lungul timpului, Mediascope a gestionat de la proiecte locale la toolkit-uri de trade marketing pentru branduri globale. Echipa îmbină arhitectura, tehnologia, strategia și creativitatea și livrează o varietate de servicii pentru clienți din domenii diverse, inclusiv HoReCa pentru care realizează outlets design și implementare, brand POSM-uri, activări pentru consumatori, mobilier personalizat sau evenimente.
Mediascope livrează best-practice building și 360 brand management, gestionând, în prezent, implementarea proiectelor de trade-marketing cross-channel pentru mai mult de 20 de branduri internaționale. Prezent pe piața din România de 17 ani, pune accent pe integrarea online-offline a proiectelor și alocă resurse majore în acest sens.
Photo 51139425 / Creativity © Flynt | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz