Stiri Business Companii Tech

Mediapost Hit Mail cumpără 60% din Ideologiq, agenție de marketing digital și comunicare

13 oct. 2022 2 min

Mediapost Hit Mail cumpără 60% din Ideologiq, agenție de marketing digital și comunicare

Reading Time: 2 minute

Grupul Mediapost Hit Mail devine acționar majoritar al agenției de marketing digital și comunicare Ideologiq și preia 60% din acțiunile agenției. Celelalte 40 de procente sunt deținute în continuare de fondatorii agenției, Adrian Apostol și Adrian Ichim (foto).

Ideologiq a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane euro, o creștere de 55% față
de anul precedent. Piețele pe care activează agenția sunt: România, Moldova, Grecia, Cipru, Croația, Slovenia, Bulgaria, Ungaria și Serbia.

Peste 30 de angajati in 4 birouri internationale

Ideologiq a fost fondată în anul 2008 de către Adrian Apostol și Adrian Ichim, iar în prezent are o chipă de peste 30 de persoane în București, la care se adaugă reprezentanții din birourile regionale ale agenției din Zagreb, Belgrad, Atena și Salonic.

Tranzacția cu Ideologiq are valoare strategică, ea îmbogățind atât portofoliul de soluții cât și cel de clienți al grupului nostru, și aducând în interiorul grupului o echipă de oameni pricepuți și capabili. De asemenea, prezența agenției Ideologiq în Grecia, Croația și în Serbia, va ajuta
companiile din grupul nostru să deruleze proiecte regionale. Suntem încrezători că Ideologiq își va continua creșterea rapidă și în anii care urmează. Achiziția pachetului de control al Ideologiq este prima dintr-o serie de achiziții ale noastre în România, adăugând astfel o componentă de creștere prin achiziții, celei de creștere organică. Am crescut continuu și susținut, de la 8 milioane de euro la momentul intrării în grupul Poștei Franceze, în 2008, la 49 de milioane de euro în 2021
”, a declarat Marian Șeitan, Director General , Mediapost Hit Mail.

Divizii noi

Portofoliul curent de servicii al agenției cuprinde: strategie și consultanță pentru digitalizare,
creație, branding, dezvoltare de platforme (site-uri, aplicații, magazine online), evenimente online, programe de loializare, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO,
Media planning & buying). Recent, Ideologiq a lansat o divizie de E-Commerce și Data Science: Quadratiq, dedicată companiilor care vor să se extindă sau să își consolideze poziția în zona de e-commerce B2C sau B2B, în Europa Centrală și de Sud-Est. O altă divizie Ideologiq a fost lansată la începutul anului 2022: Atletiq, specializată în marketing și management sportiv.

Prin această asociere, Ideologiq trece într-o nouă etapă. Suntem convinși că forța și experiența Mediapost Hit Mail vor contribui la consolidarea poziției noastre pe piața românească și regională. Acest parteneriat este de bun augur și pentru diviziile noastre recent lansate: Athletiq (marketing și management sportiv) și Quadratiq (e-commerce și data science)”, a declarat Adrian Ichim (foto), fondator și partener Ideologiq.


Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: