MediaCom a câștigat conturile Astratex și Duracell
Reading Time: < 1 minutÎn urma unui pitch local de buying și strategic planning, MediaCom a adus în portofoliul său Astratex, iar la nivel international, agenția a câștigat contul Duracell. Contul Zdrovit România a rămas în portofoliul MediaCom, în urma unui pitch recent
Pitch-ul Duracell a fost demarat în luna noiembrie a anului trecut.
“Suntem bucuroși pentru câștigul în sine, desigur, dar mai ales pentru că simțim cu toții nevoia de vești bune și de speranța că vom reuși să traversăm această criză cât mai bine, cu aceleași standarde de profesionalism,” declară Oana Petroff, CEO al MediaCom România.
“Nu va fi ușor, industria noastră se zguduie puternic, dar am mai trecut prin momente de criză și suntem pregătiți să rămânem pe baricade,” declară Mirel Pleșca CFO al GroupM România.
MediaCom este parte din WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii de comunicare din lume, și din GroupM. La nivel internațional, MediaCom are o cifră de afaceri de 13,5 miliarde USD, 8000 de angajați în 125 de birouri din 100 de țări. Printre clienții MediaCom România se numără: Adidas, Bayer, Danone, Dr Oetker, Duracell, Hasbro, HBO, Mars, NBC Universal, P&G, PSA, Sony, Zdrovit România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz