Marketing Stiri

Meciul se vede cu Heineken

18 feb. 2015 2 min

Meciul se vede cu Heineken

Reading Time: 2 minute

Pentru a marca cel de-al noualea an consecutiv de sponsorizare a campionatului UEFA Champions League, competitie urmarita de pese 4,2 miliarde de persoane din toata lumea, Heineken lanseaza noua campanie Champion The Match.

Campania include un spot TV de 90 de secunde, “Meciul”, creat in colaborare cu Wieden si Kennedy Amsterdam.

Pentru startul campaniei, legenda fotbalistica Xavi, unul dintre cei mai indragiti jucatori ai Barcelonei, promoveaza activarea digitala cu mesajul #ChampionTheMatch, incepand cu data de 17 februarie.

Activarea principala porneste cu un schimb de intrebari si raspunsuri pe contul international de Twitter al Heineken, si evolueaza catre o platforma interactiva aspirationala care urmareste “ritualul” zilnic ale fanilor.

Heineken sustine interactiunea cu jucatorii internationali pe platformele de social media prin indemnul #ChampionTheMatch. Astfel brandul construieste experienta vizionarii meciurilor din UEFA Champions League, trecand prin fazele de pregatire pentru vizionare, meciul propriu-zis si discutiile de dupa, oferind perspectiva unui continut creativ care poate fi impartasit cu prietenii.

Campania va promova serile de meci, nu numai prin comentarii in direct ale celor noua legende fotbalistice internationale, avand in acelasi timp si o celebritate angajata in conversatie si actiune. Fanii vor avea ocazia sa treaca printr-o experienta memorabila la fiecare meci pana la finala in sine, avand la dispozitie invitati celebri spectaculosi, locatii uimitoare din intreaga lume si rasturnari de situatie surprinzatoare. In plus fata de campania digitala, promotiile din locatiile on si off trade, care vor rula in peste 90 de piete, inclusiv in Romania, le vor oferi fanilor sansa de a castiga premii la fiecare minut din meci, inclusiv in timpul finalei.

Cel de-al saptelea tur consecutiv UEFA Champions League Trophy va acoperi patru orase mari din Statele Unite, inainte ca fascinanta calatorie sa se incheie la Stadionul Olimpic de la Berlin in data de 6 iunie 2015.

Heineken este partenerul UEFA Champions League din 2005 si sponsorizarea se va derula pana la finalul sezonului 2017/2018.

Actuala sponsorizare este comunicata prin activitati de marketing si PR in 220 de tari.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: