Stiri

McDonald’s și Chef Foa au lansat doi noi burgeri premium în ediție limitată

Reading Time: 2 minute

McDonald’s România și Chef Foa au revenit cu o nouă ediție limitată de burgeri premium, aducând în atenția gurmanzilor două rețete originale cu carne de vită și pui, menite să satisfacă cele mai exigente gusturi și să deschidă sezonul unor noi călătorii culinare.

Epic Beef și Chicken Legend, cei doi burgeri premium, au fost creați special de Foa pentru McDonald’s, în contextul celei de-a treia colaborări de acest tip dintre chef și lanțul de restaurante. Fanii se pot bucura de cele două specialități până pe 9 iunie,în toate restaurantele McDonald’s din țară.

O experiență premium pentru consumatori

Noua colaborare dintre Chef Foa și McDonald’s păstrează formatul consacrat, oferind consumatorilor aceeași experiență savuroasă care îmbină gusturile de sezon și ingredientele locale de cea mai bună calitate. Pentru Chef Foa, procesul stă și de data aceasta sub semnul creativității, fiind o oportunitate de „a face dreptate ingredientelor” și de a gândi combinații de gusturi, arome și texturi care transportă consumatorii în „călătorii culinare care le vor aminti de vacanțele de vară cu prietenii”.

Astfel, Epic Beef aduce o felie suculentă de carne de vită pe un pat de rucola și salată romană, alături de două sosuri, de usturoi și de roșii coapte pe grătar, felii de bacon crocant, brânză Cheddar și felii de roșie, așezate într-o chiflă presărată cu mălai. Pentru iubitorii burgerilor cu pui, Chicken Legend vine cu o felie de carne fragedă de pui, pe un pat de salată romană, alături de ceapă roșie, ardei roșu și castravete, sos de roșii coapte pe grătar și sos ranch, felii de brânză cremoasă și felii de roșie.

O rețetă de succes pentru McDonald’s și consolidarea poziției pe segmentul burgerilor premium

Pentru McDonald’s, lansarea urmează o rețetă de succes, Epic Beef și Chicken Legend fiind cea de-a treia serie de burgeri premium creați alături de Chef Foa, cu scopul de a le oferi consumatorilor o experiență gastronomică specială. După succesul celor două campanii anterioare, derulate în a doua jumătate a anului 2021, McDonald’s continuă astfel procesul de dezvoltare și diversificare a gamei de produse, venind în întâmpinarea clienților săi cu noi sortimente de produse și o selecție de gusturi cât mai variată.

În același timp, lansarea reprezintă un pas important pentru consolidarea poziției lanțului de restaurante pe segmentul burgerilor premium,  segment care a cunoscut o importantă creștere pe măsură ce tot mai mulți consumatori optează pentru experiențe culinare superioare și burgeri gourmet.

Burgerii Epic Beef și Chicken Legend pot fi comandați în cele 92 de restaurante McDonald’s din toată țara, inclusiv la McDrive și prin McDelivery, până pe 09 iunie 2022, în limita stocului disponibil.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

46 de minute ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

15 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

15 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

15 ore ago