McDonald’s plănuiește să deschidă un restaurant în metaverse
Reading Time: < 1 minutMcDonald’s plănuiește să se alăture metaverseului. Compania va urma pașii deja creați de Alo Yoga, YG Entertainment, BAPE li altele. Lanțul de fast-food a depus 10 cereri pentru înregistrarea mărcii comerciale și pentru a vinde alimente în spațiul digital.
McDonald’s va vinde produse și în metaverse
Permisele pentru care a aplicat McDonald’s includ mărci comerciale pentru „produse alimentare și băuturi virtuale; fișiere multimedia descărcabile care conțin lucrări de artă, text, fișiere audio și video și jetoane nefungibile (NFT).” În plus, McDonald’s intenționează să creeze „concerte virtuale și alte evenimente virtuale” și restaurante virtuale „care prezintă bunuri reale și virtuale”. Produsele fizice vor fi disponibile prin livrare la domiciliu.
În timp ce ideea de a comanda mâncare reală într-un spațiu virtual sună străin, Gerben explică că aceasta ar fi o modalitate prin care utilizatorii dependenți de realitatea virtuală să cumpere mâncare fără a fi nevoiți să „dea căștile jos”.
Anterior McDonald’s a participat la Ceremonia de deschidere a sărbătorii Anul Nou Lunar, în metavers, scrie Hypebae.
România, în topul țărilor interesate de metaverse
România se situează în top 10 țări care sunt interesate de metaverse. O analiză a BrokerChooser arată că în medie sunt peste 31 de mii de căutări despre metaverse originare din România. Raportat la nivelul populației, acest lucru trimite România pe locul 9, în topul țărilor unde oamenii sunt interesați de metaverse și caută informații despre aceasta.
Photo 234165012 © Aleem Zahid Khan | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz