McCann, rețeaua anului la Golden Drum
Reading Time: 2 minuteMcCann Worldgroup a fost desemnată cea mai de succes rețea de publicitate la cea de-a 25-a ediție a festivalului Golden Drum. Cea mai de succes agenție este McCann Bucharest.
Agenția care a câștigat premiul competiției WHAT este McCann Bucharest pentru campania Bihor Couture, iar marele premiu al secțiunii WHY a mers către DDB Spain pentru Finding Fariña. Agenția 180heartbeats + JvM din Varșovia a primit premiul The best of good pentru campania Unbreakable Rainbow.
În total, au fost acordate 26 Golden, 50 Silver Drums și 12 Grand Prix-uri.
Cu un total de 175 de puncte acumulate, McCann Worldgroup a primit premiul Golden Net, acordat celei mai de success rețele de agenții. Iar McCann Bucharest, cu 91 de puncte a câștigat Golden Rose.
Agenția poloneză 180heartbeats + JvM a fost recompensată cu Golden Dragon, acordat celei mai de succes agenții independente (43 de puncte). Diesel, cu 89 de puncte, a primit Brand Grand Prix.
În categoria premii speciale, premiul Golden Drum Adriatic a mers către McCann Belgrad și McCann Podgorica pentru campania #Unwanted, Silver Drum Adriatic a fost acordat agenției New Moment New Ideas Company din Belgrad pentru One Poster For Peace, iar Bronze Drum Adriatic a mers către Publicis Belgrad pentru #check it.
Adrian Boțan, Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup & President of European Creative Leadership Council, și Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania & Regional Creative Director McCann CEE, au primit Golden Watch pentru campania Bihor Couture.
Câștigătorii competiției Young Drummers sunt Dániel Szász and Sándor Szabó, recompensați pentru campania The secret treasure of Istria. Igor Pogorevici cu campania Musical Landscape s-a clasat pe locul 2, în timp ce Kristina Simeonova și Maya Zlatkov, creatoarele campaniei Hear Tartini in every step, s-au plasat pe locul 3.
Lista completă a câștigătorilor, aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz